هدیه و اشانتیون خرید فر

1/5 - (5 امتیاز)

هدیه و اشانتیون خرید فر با خرید فر میتوانید یکی از آیتم های زیر را در کنار تخفیف به صورت آشانتیون و هدیه دریافت نمایید

پلوپز پاناسونیک مدل SR-970D

امروزه استفاده از پلوپزهای برقی یکی از بهترین گزینه‌ها برای پخت غذاها است چراکه زحمت و زمان کمتری نیاز دارد. پلوپز مدل SR-970D یکی از محصولات شرکت «پاناسونیک» است که طراحی کلاسیک و زیبا، گنجایشی مناسب و کیفیتی مطلوب دارد. توان این پلوپز برابر با 520 وات است و ظرفیت آن برای تهیه غذای 4 نفر کافی است. این دستگاه از ظرف تفلون نچسب با قابلیت جدا شدن، بدنه مقاوم و یک در شیشه‌ای بهره می‌برد که دارای دوام و کیفیتی قابل‌توجه است. بر روی پلوپز پاناسونیک مدل SR-970D کلیدهایی برای انتخاب یکی از حالت‌های پلوپز، گرم نگهدارنده یا آرام پز تعبیه شده است. در حالت پلوپز، می‌توان شکل ته‌دیگ را هم در سه حالت کم‌رنگ، متوسط و پر رنگ انتخاب کرد. در قسمت بالای کلیدها هم یک صفحه نمایشگر قرار گرفته است که می‌توان این تنظیمات را مشاهده کرد.

اتو بخار پارس خزر مدل SI-602

اتو بخار پارس خزر مدل SI-602از دستگاه های مقبول عرضه شده توسط این شرکت است. این اتوی بخار با کف الماسه استیل توان بالایی دارد تا به سرعت ایجاد حرارت کرده و آن را انتقال دهد. این اتوی بخار قابلیت تنظیم دما به صورت دستی را هم به کاربر می دهد. میزان بخاردهی قابل تعیین است و بخار مورد نیاز از آبی که در مخزن 300 میلی لیتری اتو ریخته می شود تامین می گردد. اتو بخار پارس خزر مدل SI-602قابلیت بخاردهی عمودی هم دارد تا در موارد خاص و مورد نیاز اتو به صورت عمودی نگه داشته شود و بخاردهی انجام شود. اتوی پارس خزر دارای سیستم ضد رسوب نیز هست. طول کابل این دستگاه 2.5 متر است که باعث کاهش محدودیت برای نزدیک بودن به پریز برق می شود و اتوکشی را راحتتر می سازد. بخاردهی لحظه ای و پرفشار هم در این اتو در نظر گرفته شده است که باعث صاف شدن هر چروکی می شود. سیم برق در محل اتصال به بدنه از طراحی خاصی بهره می برد که مانع از قطع سیم برق می شود. این اتو در رنگ های متنوع تولید شده که سلیقه افراد مختلف را تامین می کند و هر کس بسته به سلیقه اش می تواند رنگ دلخواهش را خریداری نماید. پارس خزر تولید و عرضه کننده لوازم برقی خانگی است که به  کیفیت و کارآمد محصولاتش شهره است.

سرویس قابلمه 10 پارچه دسینه

  • تعداد پارچه10 پارچه
  • وزن بسته‌بندی5900 گرم
  • ابعاد بسته‌بندی43x28x29 سانتی‌متر
  • سایر توضیحاتشامل 5 قابلمه به سایز های 16س – 18س – 20س – 22س – 24س
  • درب روحی
  • ساختار بدنهآلومینیوم

سرویس پخت و پز 7 پارچه آرک

قابلمه‌های گرانیتی جنسی بین سرامیک و تفلون داشته و در نتیجه ویژگی‌های مثبت هر دو جنس را با هم دارا هستند. ظروف گرانیتی مانند ظروف تفلون نچسب بوده و مانند ظروف سرامیکی از مقاومت بالایی در مقابل حرارت برخوردار هستند. همین امر باعث شده تا افراد زیادی مایل به تجهیز خانه و آشپزخانه خود با این سرویس‌ها باشند. قابلمه‌های گرانیتی دارای یک روکش نچسب هستند و در تهیه آن‌ها از یک هسته آلومینیومی و روکش شیشه‌ای استفاده می‌شود. تولیدات این شرکت با ضخامت 3 میلی متر هست که ضخامت بالایی هست و جزو معدود شرکت هایی هست که با ضخامت بالا تولید میکند که باعث میشود قابلمه خم نشود و مستحکم باشد و کیفیت بالایی داشته باشد

ساندویچ ساز و وافل ساز دی اس پی مدل KC1049

شرکت dsp یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی و محصولات مراقبت زیبایی با استاندارهای کنترل کیفیت مبتنی بر CE ، ROHS ، GS و UL در چین میباشد که کلیه محصولات خود را به سراسر دنیا از جمله ایالات متحده ، اروپا ، آمریکای جنوبی ، خاورمیانه ، آسیای شرقی و آفریقا صادر میکند از جمله ویژگی بارز این شرکت طراحی خلاقانه محصولات با بسته بندی شکیل و استفاده از مواد درجه یک میباشد.. ساندویچ ساز دی اس پی مدل dsp KC1049 یکی از محصولات باکیفیت این شرکت میباشد. توان مصرفی این دستگاه 750 وات است و دارای سه صفحۀ مخصوص گریل ، ساندویچ ساز و وافل ساز با قابلیت جدا شدن است که امکان طبخ همزمان 4 عدد ساندویچ مثلثی (2 عدد ساندویچ مربعی) شکل را دارد همچنین دارای 2 صفحه مخصوص جهت گریل کردن موادغذایی (سرخ کردن بدون استفاده از روغن ) از جمله فیله مرغ، همبرگر، استیک و همچنین دارای دو صفحه وافل ساز برای پختن شیرینی و …می‌باشد که می‌توان آنها را تعویض کرد. پس از استفاده از این صفحات، می‌توان به راحتی صفحات را جدا کرده و شستشو را انجام داد. هر دو صفحه این دستگاه شامل المنت حرارتی هستند که باعث پخت سریع، همزمان و یکپارچه ساندویچ ها میشود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه ساندویچ ساز DSP مدل KC1049 گرانیتی بودن جنس صفحات آن است که این خاصیت باعث جلوگیری از چسبیدن مواد غذایی به صفحات شده و در نتیجه شستشو را آسان میکند. می‌توان قبل از استفاده از سینی دستگاه ساندویچ ساز، آن را با کمی روغن یا کره چرب نمود. این کار علاوه بر تاثیری که روی طعم غذا میگذارد باعث نچسبیدن غذا به سینی نیز می‌شود.

سرخ کن فوما مدل FU-843

مواد غذایی سرخ شده یکی از پر طرفدارترین غذاها در بین افراد با تمامی سنین است که کمتر کسی پیدا می‌شود به آن علاقه نداشته باشد. امروزه با وجود دستگاه های متنوع پخت و پز می توانیم مواد غذایی را ساده تر سرخ کنیم و از طعم بی نظیرشان لذت ببریم. سرخ کن فوما اف یو 843 « Fuma FU-843 » یکی از بهترین محصولات این کمپانی ژاپنی است که با توانایی سرخ کردن حرفه ای مواد غذایی کار را برایتان آسان تر می‌کند و دیگر نیازی نیست پای اجاق گاز بایستید، همچنین می‌توانید از طعم خوش مزه ی مواد سرخ شده لذت ببرید بدون اینکه بوی مواد سرخ شده کل خانه را بگیرد. این سرخ کن کوچک و جمع و جور توانش به 900 وات می‌رسد که می‌توان بر حسب نیاز و نوع ماده ی غذایی، توان آن را تغییر داد که به وسیله ی کلید چرخان روی بدنه‌ی سرخ کن تنظیمات دما انجام می شود. ظرفیت یک لیتری این سرخ کن نیاز یک خانواده ی کم جمعیت تا متوسط را می‌تواند برطرف کند. اگر به سرخ کنی نیاز دارید که استفاده ی آسانی داشته باشد، مدل سرخ کن فوما FU-843 را پیشنهاد می دهیم که دارای یک دکمه‌ی باز کننده درب است و همچنین ظرف داخلی اش را می‌توان به آسانی جدا کرده و شستشو داد. برای اینکه از وضعیت سرخ کن مطلع شوید، بر روی بدنه یک لامپ هم تعبیه شده و راهنمای لازم برای سرخ کردن موادی مانند گوشت، سیب زمینی، ماهی و مرغ و … هم دیده می‌شود.

مقالات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *