فروش اقساطی لوازم خانگی با وام بانکی در اصفهان

 

3.4/5 - (15 امتیاز)

برای خرید از فروشگاه بهین کارت سپه در اصفهان تماس بگیرین 09199595819 اصفهان


فروش اقساطی لوازم خانگی با وام بانکی در اصفهان، کارت اعتباری یا وام خرید کالا در اصفهان ، کلید حل خیلی از مشکلات برای تهیه لوازم خانگی می باشد. اگر پول کافی برای خرید کالا های مورد نیازتان را موجو ندارین ، می توانید روی کارت اعتباری بانک های مختلف برای خرید قسطی لوازم خانگی در اصفهان، حساب باز کنید. اگر میخواهید  لوازم خانگی، موبایل، لپ تاپ یا هر کالای دیگری را به صورت اقساطی بخرید. این وام اغلب در تمام دستگاه های کارتخوان یا درگاه های پرداخت اینترنتی قابل استفاده هستند. البته بعضی از بانک ها صرفا برای خرید از فروشگاه های طرف قراردادشان کارت اعتباری ارائه می کنند.

فروش اقساطی لوازم خانگی با وام بانکی در اصفهان

فروش اقساطی لوازم خانگی با وام بانکی در اصفهان ، شما از 12 ماه تا 36 ماه  وقت دارید تا مبلغ خریدتان را به صورت قسطی به بانک برگردانید. نرخ بهره بسته به بانک انتخابی شما بین ۱۵ تا ۱۸ درصد می باشد تنها بدی این نوع خرید قسطی با وام بانکی در اصفهان ، نیاز بودن به دو ضامن است. برخی بانک ها سند ملکی و سپرده بانکی را هم به عنوان وثیقه وام خرید کالا قبول دارند. در این مقاله شرایط دریافت کارت اعتباری یا وام خرید کالا در بانک اصفهان را در ۱۰ بانک در اصفهان را برای شما تشریح میکنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به بانک مورد نظر مراجعه کنید.

خرید قسطی لوازم خانگی در بانک آینده اصفهان

بانک آینده به مشتریانی که در این بانک حساب دارند، کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه های سطح شهر و فروشگاه های ایننترنتی ارائه می کند. کارت اعتباری طلایی، نقره ای و برنزی به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۱۰ میلیون تومان اعتبار دارند و سود آن ها ۱۸ درصد سالانه محاسبه می شود. مشتری می تواند مبلغ کارت اعتباری را به صورت یکجا بعد از یک سال به بانک برگرداند یا سراغ اقساط سه ساله بروند. مدت اعتبار کارت ها حداکثر یک سال است و در این مدت باید از اعتبارتان برای خرید کالا استفاده کنید. بررسی ها نشان می دهد کارت اعتباری ۱۵ میلیونی به یک ضامن و کارت اعتباری ۳۰ و ۵۰ میلیونی به دو ضامن با گواهی کسر از حقوق احتیاج دارد.

  • حدکثر 50 میلیون
  • 18 درصد
  • 36 ماهه

خرید قسطی لوازم خانگی در بانک ملی اصفهان 

بانک ملی برای خرید کالا های ایرانی از تمام فروشگاه های مجاز کشور که فهرست آن در سایت وزارت صمت آمده وام پرداخت می کند. سقف این وام در سایت بانک ملی هشت میلیون تومان اعلام شده، اما در شعب می توان تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام گرفت. مشکل اینجاست که به ازای هر ۱۰ میلیون تومان باید یک ضامن با گواهی کسر از حقوق به بانک معرفی کنید و با این تفسیر برای دریافت وام ۵۰ میلیونی باید پنج ضامن داشته باشید که کار ساده ای نیست. نرخ سود تسهیلات در نظر گرفته شده برای وام خرید کالا، ۱۸ درصد سالانه است و مدت بازپرداخت آن به حداکثر ۴۸ ماه معادل چهار سال می رسد. اقساط این وام به صورت مساوی و ماهانه در نظر گرفته می شود.

  • حدکثر 50 میلیون
  • 18 درصد
  • 48 ماهه

خرید قسطی لوازم خانگی در بانک تجارت  اصفهان 

کارت اعتباری بانک تجارت تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعتبار دارد. این بانک در ازای پرداخت ۵۰ میلیون تومان اعتبار، از مشتری ۱۸ درصد سود و یک درصد آبونمان دریافت می کند. از این کارت ها می توان در پایانه های فروشگاهی و همچنین درگاه های خرید اینترنتی استفاده کرد. برای دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی خرید کالا، اگر رتبه اعتباری A و B داشته باشید، ارائه سفته و یک ضامن معتبر کفایت می کند. اگر چنین رتبه ای نداشته باشید، باید دو ضامن معرفی کنید. همچنین برای تسهیلات ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی، به هر صورت به دو ضامن معتبر با گواهی کسر از حقوق احتیاج خواهید داشت. برای بازپرداخت مبلغ اعتبار به بانک، تا سه سال مهلت خواهید داشت.

خرید قسطی در بانک ملت اصفهان 

شاپ کارت بانک ملت بین دو تا ۵۰ میلیون تومان اعتبار دارد. از این کارت اعتباری می توانید برای خرید از فروشگاه های طرف قرارداد بانک ملت استفاده کنید که فهرست اسامی آن ها در سایت این بانک آمده. مدت اعتبار این کارت ۶۰ روز است و اگر قبل از پایان این مهلت مبلغ استفاده شده را به بانک برگردانید، کارت شما دوباره شارژ خواهد شد و نیازی به پرداخت سود برای مبلغ استفاده شده نیست. نرخ بهره با توجه به مهلت بازپرداخت متغیر است. اگر بازپرداخت یک ساله را انتخاب کنید، بهره ۱۰ درصدی برایتان در نظر گرفته می شود. بازپرداخت دو ساله ۱۴ درصد و بازپرداخت سه ساله ۱۵ درصد بهره دارد. شما می توانید بازپرداخت مبلغ کارت اعتباری را بین روش یکجا و روش قسط بندی انتخاب کنید. اقساط این وام خرید، از زمان صدور صورتحساب، ۳۰ روز دوره تنفس دارند.

فروش اقساطی لوازم خانگی در بانک دی اصفهان 

طرح دی کارت بانک دی، تا سقف ۳۰ میلیون تومان برای خرید لوازم خانگی از یک برند ایرانی به شما اعتبار می دهد. کسانی که دی کارت دریافت می کنند تا سه ماه فرصت دارند تا لوازم خانگی مورد نظر خود را بخرند. شرکت در این طرح نیازی به افتتاح سپرده و میانگین حساب ندارد. صرفا لازم است تا حسابتان پاک باشد و چک برگشتی و بدهی غیرجاری در شبکه بانکی نداشته باشید. در چنین شرایطی با معرفی یک ضامن معتبر می توانید این وام را دریافت کنید. مدت بازپرداخت وام بین یک تا سه سال است و براساس درخواست مشتری مشخص می شود. نرخ سود این تسهیلات کمتر از بقیه بانک ها و ۱۵ درصد در نظر گرفته شده است.

فروش اقساطی لپ تاپ در اصفهان بانک سامان

کارت اعتباری بانک سامان ۵۰ میلیون تومانی است و اگر مشتری برتر این بانک باشید، دریافت آن نیازی به ضامن ندارد. مشتریان عادی این بانک می توانند کارت اعتباری ۵۰ میلیونی خود را با ارائه سند ملکی دریافت کنند. با این حساب در این صورت هم نیازی به معرفی ضامن با کسر حقوق نخواهید داشت. شرط ارائه چنین کارتی، نداشتن سابقه چک برگشتی و همچنین نگرفتن کارت اعتباری از دیگر بانک ها است. مهلت بازپرداخت وام کارت اعتباری خرید، حداکثر ۳۶ ماهه است. اگر کمتر از ۵۰ میلیون تومان این کارت را استفاده کنید، نیازی نیست برای مبلغی که دست نخورده باقی مانده سود پرداخت کنید و این یعنی صرفا به هر میزان که از کارت اعتباری استفاده کنید، ملزم به پرداخت سود خواهید بود. همچنین می توانید مبلغ استفاده شده را به همراه سود آن به صورت یکجا به بانک پرداخت کنید تا نگرانی بابت اقساط نداشته باشید. برای خرید اقساطی لپ تاب در اصفهان میتوانید از این روش استفاده نمایید

فروش اقساطی گوشی موبایل در اصفهان بانک صادرات

کارت اعتباری همیاران سپهر و کارت اعتباری مرابحه، دو طرح بانک صادرات برای پرداخت وام خرید کالا هستند. هر دو طرح به شما تا سقف ۵۰ میلیون تومان قدرت خرید می دهد و تفاوتشان در محل استفاده از این اعتبار است. در طرح همیاران سپهر، شما صرفا از فروشگاه های طرف قرارداد این بانک که عموما نمایندگی های برند های ایرانی هستند مجاز به خرید خواهید بود. در چنین حالتی نرخ بهره وام خرید کالا برایتان ۱۵ درصد محاسبه خواهد شد که کمتر از نرخ معمول تسهیلات بانکی است. در طرف مقابل کارت اعتباری مرابحه محدودیتی برای محل خرید ندارد و می توانید از آن در دستگاه های کارتخوان و همچنین درگاه های خرید اینترنتی استفاده کنید. با این تفاوت که این بار نرخ بهره برایتان ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد. گفته می شود در این طرح ۲۰ درصد مبلغ وام نزد بانک مسدود می شود و عملا ۴۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید خواهید داشت. در هر دو طرح شما تا سه سال برای بازپرداخت وام خرید مهلت دارید و برای دریافت کارت اعتباری باید ضامن رسمی معرفی کنید. فروش اقساطی گوشی موبایل در اصفهان بانک صادرات

خرید گوشی قسطی اصفهان بانک سپه

بهین کارت سپه، تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای خرید از فروشگاه های طرف قرارداد بانک سپه به شما اعتبار خرید می دهد. فهرست این فروشگاه ها در سایت بانک سپه آمده و تعداد آن ها حدود هزار و ۱۰۰ فروشگاه در کل کشور است. بهین کارت سپه مثل بقیه کارت های اعتباری مهلت بازپرداخت سه ساله با نرخ بهره ۱۸ درصدی دارد. با این تفاوت که برای دریافت این کارت نیازی به پرداخت آبونمان یک درصدی نخواهید داشت. برای ضمانت این وام خرید می توان از سند ملک استفاده کرد. دریافت این کارت نیازی به افتتاح سپرده ندارد و از جمله خدمات آن می توان به قابلیت فعال کردن پیامک اشاره کرد. خرید قسطی لوازم خانگی بانک سپه در اصفهان

خرید لپ تاپ اقساطی در اصفهان بانک پارسیان

تسهیلات در نظر گرفته شده برای خرید کالای ایرانی در بانک پارسیان، تا سقف ۳۰ میلیون تومان است و نهایتا باید ۸۰ درصد از هزینه خرید کالا را شامل شود. به عبارتی در هر صورت ۲۰ درصد هزینه کالا بر عهده خودتان خواهد بود. باید توجه داشته باشید که این وام صرفا برای خرید کالای تولید داخل ارائه می شود. اقساط این وام به صورت ماهانه و مساوی در نظر گرفته شده و حداکثر تا ۳۶ ماه معادل سه سال قابل پرداخت است. سود در نظر گرفته شده برای این وام ۱۸ درصد است و برای دریافت آن باید یک ضامن با گواهی کسر از حقوق به بانک معرفی کنید. این وام صرفا روی پیش فاکتور و در قالب چک در وجه فروشنده پرداخت می شود و امکان دریافت نقدی آن وجود ندارد.

لپ تاپ قسطی اصفهان بانک شهر

کارت اعتباری خرید بانک شهر ۵۰ میلیون تومان به شما قدرت خرید می دهد. اگر حداکثر تا ۳۷ روز از تاریخ صدور کارت، مبلغ اعتبار آن را به بانک برگردانید، لازم نیست سود پرداخت کنید. ولی اگر نیاز به مهلت بیشتری برای بازپرداخت مبلغ دارید، کارت اعتباری حالت تسهیلات خرید به خود می گیرد. می توانید مبلغ وام را در کنار سود ۱۸ درصدی آن به صورت یکجا حداکثر تا یک سال پرداخت کنید یا سراغ اقساط سه ساله بروید. کارت اعتباری بانک شهر یک ویژگی خاص دارد. اگر در پایان هر دوره بدهی خود را به بانک پرداخت کنید، مبلغ اصل بدهی با کسر سود بانک، دوباره در کارت اعتباری شارژ خواهد شد. از این کارت می توانید برای خرید از دستگاه های کارتخوان و درگاهی خرید اینترنتی استفاده کنید و امکان انتقال و دریافت وجه از این کارت وجود ندارد.

  • گوشی قسطی اصفهان,
  • موبایل قسطی اصفهان,
  • تبلت قسطی اصفهان,
  • گوشی اقساطی اصفهان,
  • فرش اقساطی اصفهان,
  • موبایل اقساطی اصفهان,
  • فروش اقساطی led اصفهان,
  • خرید لپ تاپ اقساطی در اصفهان,
  • خرید لوازم خانگی قسطی,

فروش اقساطی جهزیه در اصفهان

فروش اقساطی جهیزیه در اصفهان میتوانید برای خرید قسطی لوازم خانگی موارد بالا را مطالعه کنید.

فروشگاه بهین کارت سپه در اصفهان

فروشگاه بهین کارت سپه در اصفهان برای خرید لوازم خانگی در بانک سپه میتوانید با ما همراه باشین.

فروشگاه بهین کارت سپه در شاهین شهر,

فروشگاه بهین کارت سپه در خمینی شهر,

فروشگاه بهین کارت سپه در نجف آباد,

فروشگاه بهین کارت سپه در شهرضا,

فروشگاه بهین کارت سپه در فولادشهر,

[saswp-reviews-form]

Lorem ipsum dolor sit amet...

مقالات مفید

فروشگاه بهین کارت سپه در اصفهان

فروشگاه بهین کارت سپه در اصفهان میتوانید لوازم خانگی خود را با داشتن این کارت خریداری نمایید

چه برندهایی میتوانید با کارت بهین کارت بخرید

کلیه لوازم خانگی که مد نظر دارین در انواع برند و انواع لوازم خانگی را میتوانید از فروشگاه بهین کارت بانک سپه خریداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *