هود آلتون خوبه؟ بررسی کیفیت هود توکار | مورب التون

هود آلتون خوبه؟
3.3/5 - (10 امتیاز)

هود آلتون خوبه؟ از جمله سوالاتی هست که کسانی که میخواهند هود بخرن و به برند هود آلتون توکار میرسند میپرسند در این مقاله برای شما بررسی خواهیم کرد که هود آلتون خوبه؟ و کیفیت هود آلتون را بررسی میکنیم.

هود نقش مهمی داخل آشپزخانه های مدرن و شیک به عنوان یک دستگاه تهویه هوای اشپزخانه هست کیفیت اون خیلی مهمه. در کنار کیفیت هود، طراحی و شیک بودن هم از نقش بالایی برخورداره. پس ظاهر هود در کنار کارایش مهمه چون به دیزاین آشپزخانه شما کمک میکنه.

هود آلتون خوبه؟

قطعات خوبه آلتون شامل زیر می‌باشد:

  • صفحه نمایشگر هود
  • سنسور
  • ریموت کنترل
  • درب اتوماتیک هود آلتون
  • بدنه استیل ضد لک و قابل شستشو
  • فیلترهای آلومینیومی قابل شستشو
  • فیلتر ذغالی

مدل هود آلتون

با کنار گذاشتن هود های قدیمی ، طراحان و مهندسین و پرسنل کارخانه آلتون شروع به تولید دو نوع هود بروز کردند که در خط تولید کارخانه آلتون مدل های زیر می باشد

طراحان کمپانی آلتون سعی نمود مدلهای متنوعی در این دو مدل رو بر اساس سلیقه هموطنان وارد بازار کنه . این هود ها در شکلها و رنگهای متفاوت و با ویژگی خاص تولید میشه که هر سلیقه و نظری رو در بر بگیره. بدونید که در طراحی هود آلتون تمام نقاط قوت برندهای خارجی در نظر گرفته شده تا بتونه یک برند عالی روانه بازار کنه و نیاز شما را برورده نماید.

هود مورب آلتون

هود مورب آلتون طراحی شکیل و مورب‌شکل جلوه‌ی بسیار دلنشینی به آشپزخانه شما میدهد. شیشه این مدل هود آلتون به صورت سکوریت می باشد و بعضی مدل ها درب آن اتوماتیک می باشد .عرض هود آلتون مناسب برای استفاده برای انواع اجاق گازها می باشد. هودهای مورب قابل نصب به دیوار است که باید فضای مناسب نصب فراهم شده باشد.

موتور این مدل ها به صورت موتور فلزی توربو 4 دور و 5 دور می باشد در مدل های قدیمی 2 دور تولید می شد که اکنون موتور 4 و 5 دور عرضه می شود.

مدل هود مورب آلتون

هود مورب آلتون که یکی از بهترین تولیدات این کارخانه می باشد در مدل های زیر تولید می شود. نماد کامل اینکه هود آلتون خوبه هست. لیست کامل مدل های هود آلتون میتوانید مطالعه کنید.

هود آلتون توکار
هود آلتون توکار

هود مخفی آلتون یا هود آلتون توکار

طراحی هود مخفی آلتون یا هود آلتون توکار به نحوی است که داخل کابینت نصب می شود. این طراحی با دکوراسیون شیک و مینیمال خانه‌های مدرن کاربرد دارد و به زیبایی آشپزخانه کمک شایانی می‌کند. عرض هود توکار آلتون به نحوی هست که قابل استفاده برای انواع اجاق گاز کاربرد دارد. از بهترین موتور در این مدل هود مخفی آلتون استفاده شده است که امکان تنظیم موتور نیز فراهم هست.

صدای این هود در حالت حداکثری کمترین دسی‌بل بوده و گوش خراش نمی باشد. پنل تنظیمات هود لمسی می باشد و دارای کنترل از راه دور است و در صفحه نماش هشدارها و علائم را نشان می‌دهد. برای روشنایی زیر هود دو چراغ SMD در قسمت جلوی هود مخفی آلتون در نظر گرفته شده است تا شرایط آشپزی شما را بهتر کند. فیلتر های خوب این هود باعث جذب مواد می شود و باعث بالا رفتن کیفیت هود توکار آلتون شده است.

این مدل ها دارای لولای آرام بند هم می باشد که باعث بالا رفتن کیفیت هود توکار آلتون شده است.

مدل هود آلتون توکار

هود آلتون توکار در مدل زیر تولید می شود که در سه رنگ مشکی، سفید و استیل می باشد.

ابعاد هود توکار آلتون

ابعاد هود توکار آلتون برای اینکه کابینت ساز شما فضای آن را تعبیه کند به نحو زیر می باشد

ویژگی هود آلتون

ویژگی های هود آلتون بسیار بالا می باشد و هر نیازی که در هود می باشد را برای شما براورده کرده است هودهای مختلف آلتون دارای امکانات و تجهیزات متفاوتی هستند که از امکانت میتوان موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایشگر هود
  • سنسور
  • ریموت کنترل
  • درب اتوماتیک هود آلتون
  • بدنه استیل ضد لک و قابل شستشو
  • فیلترهای آلومینیومی قابل شستشو
  • فیلتر ذغالی
  • و غیره

در این مقاله به بررسی هود آلتون خوبه؟ میپردازیم

کیفیت هود آلتون

کیفیت هود آلتون را باعثش قطعات خوب آن می باشد که باعث مانداگاری و کیفیت هود آلتون شده است از جمله مواردی که باعث کیفیت ان شده است عبارت است از:

مکش قوی

مکش قوی از خصوصیات بارز هود آلتون می باشد که این مکش باعث میشود هوای داخل آشپزخنه شما سریع تهویه شده و نیاز شما از تهویه هوا را بر اورده نماید با قطعیت می توان گفت از بهترین موتور برای مکش هود آلتون استفاده شده است

صدای کم

صدا هود از جمله ارکان مهم هود در کنار مکش و طراحی هست. صدای هود باید کمترین مقدار باشد تا گوش خراش نباشد . هود آلتون در بهترین حالت

قابلیت اتومات شدن

دارا بودن سنسور دود و بو که هود آلتون دارد باعث اتوماتیک شدن می شود به نحوی که اگر این قابلیت فعال کنید در تنظیمات هود به طور اتوماتیک اگر دود یا بویی باشد سریع شروع به کار میکند و تهویه هوا توسط هود آلتون بالا می رود و این امکان باعث کیفیت هود آلتون می شود.

فیلتر آلومینیومی قابل شستشو

در هود های آلتون از فیلترهایی استفاده می شود که قابلیت شستشو دارد چون در هود های قدیمی پشم شیشه ای و الیافی برای فیلتر استفاده می شد که قابلیت شستشو را نداشت اما این قابلیت در هود آلتون می باشد. فیلتر هود را با مواد شوینده میتوان شست یا در صورت داشتن ماشین ظرفشویی داخل ماشین ظرفشویی هم می شود گذاشت. تا کنون فکر کنم جواب هود آلتون خوبه؟ را داده باشیم و از کیفیت هود آلتون بیان کرده باشیم.

نحوه نگهداری هود آلتون توکار

  • وقتی شروع به پخت پز میکنید همزمان هود را روشن کنید تای دمای شعله به هود آسیب نزند.
  • مرتب هود را تمیز کنید
  • هنگامی که هود آلتون را تمیز می کنید بررسی کنید هود خاموش باشد.
  • فیلتر را همیشه تمیز کنید تا مکش قوی تر باشد و تهویه خوب صورت بگیرد.

کارایی هود آلتون

پنل تنظیمات دارای نمایشگر هست و تمامی کلید‌ها لمسی هستند. چراغ‌های داخل هود آلتون از نوع SMD می باشند، سطح روی گاز و قابلمه و تابه‌ها را خوب روشن میکند تا بتوانید آشپزی بهتری داشته باشین و باعث بالا رفتن کارایی هود آلتون شودمی‌کنند تا در حین آشپزی دید بهتری داشته باشید. صدای این هود در بیشترین حالت در کمترین دسی‌بل است تا گوش شما اذیت نشود و دارای ریموت کنترل از راه دور می باشد.

 

هود آلتون خوبه؟

هود آلتون از قطعات خوبه صفحه نمایشگر، سنسور، ریموت کنترل، درب اتوماتیک ، بدنه استیل ضد لک قابل شستشو، فیلترهای آلومینیومی قابل شستشو، فیلتر ذغالی می‌باشد.

کیفیت هود آلتون چگونه است؟

کبفبت هود آلتون بسیار مطلوب می‌باشد از مشخصات آن مکش قوی، مصرف برق کم، صدای کم، قابلیت اتومات شدن و… می‌باشد.

قیمت هود آلتون چه قدر است؟

قیمت هود آلتون سعی شده در کنار کیفیت خیلی خوب آن از قیمت مناسی نیز برخوردار باشد

One thought on “هود آلتون خوبه؟ بررسی کیفیت هود توکار | مورب التون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *