نمایندگی کن در تهران

3.7/5 - (23 امتیاز)

نمایندگی کن در تهران ( پخش مرکزی ) عرضه کننده کلیه محصولات کن در تهران شامل فر کن ، اجاق کن ، هود کن ، سینگ کن در تهران با شماره 0217159 تماس بگیرین.

نکته خیلی مهم: سایت رسمی محصولات کن Can.ir می باشد گول قیمتهای سایت های اینترنتی را نخورید متاسفانه یکسری وب سایت محصولات بدون گارانتی یا تعمیراتی با قیمت کم عرضه میکنند برای مبلغی کمتر محصول فیک خریداری نکنید.

 

طرح جشنواره تخفیف ده روزه در پخش مرکزی

  • نمایندگی مرکزی فروش ۰۹۱۹۹۵۹۵۸۱۹ ایرانپور تماس بگیرین.
  • شماره تماس نصب و خدمات پس از فروش کارخانه ثابت:۰۲۱۷۷۳۳۰۴۶۰

نمایندگی کن در تهران

نمایندگی کن در تهران ارائه دهنده محصولات کن در تهران برای فر توکار کن ، هود کن و اجاق گاز کن و سینک کن با شماره 0217159 تماس بگیرین.

به دلیل کیفیت بالای محصولات کن و نیاز و تغییر سبک زندگی و نیاز به محصولات توکار سعی برا آن شد پخش اصلی و نمایندگی مرکزی کن در تهران در اختیار همشهریان عزیز قرار دهیم.تجربه و تخصصما در ایجاد راه حل های نوین در تولید محصولات توکار آشپزخانه، متفاوت و پیشگام هستیم و با تکیه بر دانش و تجربه هوشمندانه ترین راه حل ها و تولیدات را در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم.

معرفی برند کن

کن نمادی است از مدیریت موفق، که توانسته است با استفاده از زیرساختهای تولید و با استفاده از فن‌آوری روز دنیا و بکارگیری سیستمهای نوین مدیریتی، از تولید خانگی به یک شرکت جهانی تبدیل شود. هود کن در سال ۱۳۶۲ با هدف تامین نیازهای آشپزخانه ایرانی، برای اولین بار در ایران محصول جدیدی را که متناسب با سلایق ایرانی بود تولید نمود. از این محصول با نام هود یاد شده است. به همین علت، در ایران هود آشپزخانه همواره با نام هود کن شناخته شده و نام کن را همیشه با خود یدک می‌کشد.

نمایندگی هود کن در اصفهان

نمایندگی هود کن در تهران

نمایندگی هود کن در تهران برای خرید انواع مدل های هود کن با شماره 0217159 تماس بگیرین. مدل های هود کن دارای 4 دسته زیر می شود که در زیر به آن اشاره میکنیم.

  • هود شومینه ای کن
  • هود توکار کن
  • هود زیر کابینتی کن
  • هود جزیره کن
  • هود مورب

هود توکار کن

هود توکار کن مدل آن آرمیتا می باشد که این مدل در درون کابینت نصب می شود از این رو به آن توکار گفته می شود.

توضیحات

«هود کن مدل Artima3 توکار سایز 70» از دستگاه‌‌های زیبا و کارآمد عرضه‌‌شده توسط شرکت لوازم خانگی کن شده است. این هود در رده هودهای توکار قرار می‌‌گیرد و فضای مربوط به نصب آن باید ساخته شده باشد. با توجه به عرض دستگاه، این هود مناسب برای نصب بالای اجاق‌‌گازهای 90سانتی‌‌متری یا کوچک‌‌تر است به‌شرط آنکه فضای کافی برای نصب دستگاه در آشپزخانه در نظر گرفته‌ شده باشد. هودهای توکار معمولا در وسط آشپزخانه و بالای اجاق‌های جزیره‌ای نصب می‌شوند البته نحوه و مکان نصب به طراحی و دکوراسیون آشپزخانه نیز مرتبط است.

شکل کلی بدنه ذوزنقه‌ای است ولی پس از نصب تنها یک صفحه تخت که قسمت زیرین دستگاه است دیده می‌شود. محل مکش هوا به‌صورت تخت و زیر دستگاه در نظر گرفته شده است. دکمه‌های فشاری برای کنترل هود کن مدل Artima3 در قسمت میانی و زیرین دستگاه، تعبیه شده است. قدرت مکش دو موتور این هود باعث مکش تا 700مترمکعب هوا در ساعت می‌‌‌شود که برای خارج کردن بو و بخار غذا و تازه کردن هوای آشپزخانه کافی است.

روشنایی سطح اجاق‌گاز، تابه و قابلمه‌‌ها توسط چراغ‌‌های هود کن مدل Artima3 تأمین می‌‌شود که در لبه جلویی دستگاه و زیر آن نصب هستند. پروانه و حلزونی موتور بسیار کم‌صدا طراحی‌شده‌اند تا هنگام استفاده از دستگاه مزاحمتی برای آشپز و سایرین ایجاد نشود. کن از تولید و عرضه‌کنندگان شناخته‌شده در بازار لوازم برقی آشپزخانه‌هاست و با ارائه محصولات متنوع، کارا و اقتصادی به منازل و آشپزخانه‌ها راه پیدا کرده است.

مشخصات

مشخصات فنی – هود
توان مصرفی 140W
میزان صدا 58-63db
موتور توربو با تکنولوژی ایتالیا
حلزونی مواد نسوز جهت نظافت آسان
جنس مواد پروپیلن الیاف دار
قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت
تحمل دما تا 155 درجه سانتیگراد
فیلتر آلمینیومی
مشخصات ظاهری -هود
نور پردازی SMD کم مصرف
قطر خروجی 150 میلیمتر
هود توکار کن آرمیتا

هود کن زیر کابینتی 2000

این مدل هود کن در نمایندگی هود کن در تهران به فروش میرسد و به آن زیر کابینتی یا کتابی گفته میشود به فروشگاه برای نمایندگی فروش هود کن در تهران می توانید مراجعه کنید.

هود کن زیر کابینتی 2000
هود کن زیر کابینتی 2000

توضیحات

این هود همان‌طور که از نامش پیداست باید زیر کابینت‌های بالایی نصب شود و به این ترتیب مناسب آشپزخانه‌های قدیمی است. برای نصب این مدل خرطومی هواکش باید در سیستم آشپزخانه تعبیه شده باشد. این هود برای استفاده بالای اجاق گازها یا گازهای صفحه‌ای مناسب است. ساختار و ظاهر هود ساده و با هر دکوراسیون و کابینتی هم‌خوانی دارد.

دکمه‌های کنترلی دستگاه از مدل ساده و فشاری هستند که دو موتور دستگاه را در سرعت‌های مختلف به فعالیت در می‌آورند. صدای هود در سرعت‌های کم تا زیاد آزاردهنده نیست. فیلتر استفاده شده در این هود از نوع الیافی است که هر چند ماه یک‌بار بسته به میزان مصرف و غذاهای طبخ شده می‌توان آن‌را تعویض کرد.

برای دسترسی به فیلتر جهت تعویض آن کافی است ضامن‌های زیرین دستگاه را باز کرد به این ترتیب سطح زیرین هود جدا شده و فیلتر در دسترس قرار می‌گیرد. در قسمت جلویی هم یک قاب شیشه ای در نظر گرفته شده که امکان باز و بسته شدن دارد تا زیبایی دستگاه بیشتر شود. سیستم روشنایی نیز در قسمت انتهایی هود در نظر گرفته شده تا حین کار و آشپزی داخل قابلمه و سطح اجاق گاز روشن شود.

مشخصات

مشخصات فنی – هود
قدرت مکش 450 متر مکعب بر ساعت
مشخصات ظاهری -هود
نور پردازی لامپ رشته ای
هود کن زیر کابینتی 2000 در تهران

هود کن شیشه ای شومینه ای

هود کن شیشه ای که به صورت مورب و یا همان شومینه ای می باشد از دیگر تولیدات کارخانه کن می باشد که در نمایندگی فروش هود کن در تهران و یا نمایندگی فروش محصولات کن در تهران به فروش می رسد.

هود کن شیشه ای شومینه ای
هود کن شیشه ای شومینه ای

مشخصات

مشخصات فنی – هود
توان مصرفی 150W
میزان صدا 58-63db
موتور توربو با تکنولوژی ایتالیا
حلزونی مواد نسوز جهت نظافت آسان
جنس مواد پروپیلن الیاف دار
تحمل دما تا 155 درجه سانتیگراد
فیلتر آلمینیومی
سنسور دما  
قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت
مشخصات ظاهری -هود
تایمر  
درب جک گازی
نور پردازی SMD کم مصرف
قطر خروجی 150 میلیمتر

هود کن مشکی 1420

هود کن مشکی 1420 را نیز میتوانید در نمایندگی هود کن در تهران در نمایندگی فروش محصولات کن در تهران تهیه نمایید.

مشخصات این محصول

مشخصات فنی – هود
توان مصرفی 150W
میزان صدا 58-63db
موتور توربو با تکنولوژی ایتالیا
حلزونی مواد نسوز جهت نظافت آسان
جنس مواد پروپیلن الیاف دار
قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت
تحمل دما تا 155 درجه سانتیگراد
فیلتر آلمینیومی
مشخصات ظاهری -هود
پنل تنظیمات فشاری
نور پردازی SMD کم مصرف

نمایندگی اجاق گاز کن در تهران

نمایندگی اجاق گاز کن در تهران فروش گاز صفحه ای کن با شماره 0217159 تماس بگیرین. طراحی خوب، خود به خود به وجود نمی آید برای مهندسان و طراحان ما کارایی بالای محصولات ، هدف اصلی طراحی قرار گرفته است. شعله های آبی، تنوع در مدل، شبکه بندی مناسب چدنی ها و سهولت در نظافت ویژگی این محصولات است. برای خرید گاز صفحه ای کن در تهران یا خرید اجاق توکار کن در تهران با همراه باشید.

انواع اجاق کن

  • اجاق گاز استیل کن
  • اجاق گاز شیشه ای کن
  • اجاق گاز لعابی کن
  • اجاق گاز استیل شیشه ای کن
  • اجاق گاز سرامیک کن

مدل اجاق گاز

  • پنج شعله
  • چهار شعله
  • سه شعله
  • دو شعله

اجاق گاز کن شیشه ای کن

گازهای شیشه ای کن با سرشعله پخش کن های HE سری جدید ایتالیایی ، با راندمان و قدرت بیشتر و به طور همزمان با آلایندگی کمتر می باشند. شما می توانید انواع مدل ها را متناسب با سلیقه خود، در گازهای تمام شیشه ، شیشه واستیل و تمام استیل از 2 شعله تا 5 شعله به تناسب نیازتان انتخاب نمایید.

همواره میتوانید با انتخاب اجاق گاز کن میتوان از نمایندگی اجاق گاز کن در تهران را میتوانید از نمایندگی فروش اجاق کن در تهران تهیه نمایید.

مشخصات این محصول
مشخصات فنی – اجاق گاز
رده مصرف انرژی A
توان حرارتی 11KW
سیستم ایمنی ترموکوپل ultra rapid
نوع شیشه دور تراش , سکوریت , 8 میلیمتری
نوع سرشعله جنرال (طرح defendi ایتالیا)
نوع شیر طرح Defendi ایتالیا
نوع ولوم دستی
کابل برق 1متر
مشخصات ظاهری – اجاق گاز
تعداد شعله پنج شعله
شعله پلوپز  
جنس شبکه چدنی لعابدار
اقلام همراه چدنی وک

اجاق گاز استیل کن

اجاق گاز استیل کن در تهران کاربرد آسان بدلیل طراحی شبکه چدنی بصورت یکپارچه است طراحی پنل دسته کنترل جهت عدم انتقال حرارت می باشد. افزایش کارایی به جهت فواصل مناسب شعله ها لشت. افزایش امکان پخت و پز با بهره گیری از مجموعه سر شعله دوآل و همچنین افزایش راندمان اجاق گاز و قدرت پخت و پز بهتر با بهرمندی از سرشعله های  SABAF  ساخت کشور ایتالیا می باشد.

توضیحات

مشخصات این محصول
مشخصات فنی – اجاق گاز
رده مصرف انرژی A
توان حرارتی 10.3Kw
سیستم ایمنی ترموکوپل ultra rapid
نوع شیر sabaf
نوع ولوم دستی
کابل برق  
مشخصات ظاهری – اجاق گاز
تعداد شعله پنج شعله
شعله پلوپز  
جنس شبکه چدنی لعابدار
اقلام همراه چدنی وک پلوپز
اجاق گاز استیل کن
نمایندگی فر کن در اصفهان
نمایندگی فر کن در تهران

نمایندگی فر کن در تهران

نمایندگی فر توکار کن در تهران برای خرید با شماره 0217159 تماس بگیرین. طراحی منحصربه فرد همراه با طعم زیبایی شناسی ظرافت و کارایی گسترده در فرهای توکار کن به بالاتر بردن کیفیت زندگی شما کمک می کند. فروش فر کن در تهران را در فروشگاه محصولات کن در تهران خرید نمایید.

  • فر برقی کن
  • فر برقی و گازی کن

فر توکار کن

توضیحات

فر توکار کن مدل TC362B از تولیدات جدید و با کیفیت شرکت لوازم خانگی کن است . این فر دارای 11 عملکرد بسیار کارآمد است . نمایندگی کن در تهران با ما همراه باشین.

  1. المنت بالا +المنت پایین
  2. المنتپایین
  3. المنت بالا
  4. گریل
  5. گریل+فن
  6. توربو المنت + المنت پایین + فن
  7. المنت بالا+المنت پایین + فن
  8. توربو المنت + فن
  9. یخ زدای
  10. گریل+جوجه گردان
  11. max گریل

ویژگی فر کن


این فر ویژگیهای متفاوتی نسبت به فرهای دیگر دارد که تعدادی از آنها عبارتند از:

پراب (سنسور گوشت) – کنترل پنل لمسی – جوجه گردان – لعاب کریستال کلین (نظافت آسان ) – تایمر دیجیتال (دارای پخت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ) – لامپ داخلی – دو عدد ریل تلسکوپی – درب جدا شونده آسان – فن خنک کننده اتوماتیک – توربو فن (المنت حلقه ای + فن ) – سینی کم عمق + سینی عمیق )

و همچنین ویژگیهای امنیتی روز دنیا را دارا میباشد برای خرید فر کن در تهران به نمایندگی محصولات کن در تهران یا همان نمایندگی کن در تهران می توانید مراجعه کنید.

  • فن خنک کننده اتوماتیک
  • شیشه سه جداره
  • سنسور حرارتی مضاعف

مشخصات

مشخصات این محصول
مشخصات فنی – فرتوکار
گنجایش 59 لیتر
مساحت تحت پخت 1250 سانتیمتر مکعب
حداکثر دما 250 درجه سانتیگراد
تایمر  
گریل  
فن+گریل  
یخ زدایی  
جوجه گردان+گریل برنر پایین
برنر پایین  
ترموستات  
مشخصات ظاهری – فرتوکار
نور پردازی مجهز به دو لامپ
درب جداشونده
ریل تلسکوپی  
سینی کم عمق  
سینی عمیق  
شیشه دوجداره
نمایندگی فر توکار کن در تهران

نمایندگی سینک کن در تهران

نمایندگی سینک کن در تهران فروش سینک اخوان در تهران ، عرضه کننده انواع سینک های با کیفیت بالا . برای خرید سینک کن در تهران با ما تماس بگیرین.

مدل سینک ظرفشویی کن

  • سینک ظرفشویی گرانیتی کن Can
  • سینک ظرفشویی استیل کن Can
  • سینک ظرفشویی روکار کن Can
  • سینک ظرفشویی توکار کن Can
  • سینک ظرفشویی زیر سنگی کن Can

سینک کن گرانیتی

وقتی صحبت از بازسازی خانه به‌خصوص آشپزخانه به میان می‌آید اولین موضوع بعد از کابینت‌ها انتخاب یک سینک باکیفیت بزرگ و مقاوم است. همه‌ی سینک‌ها به رنگ استیل و نقره‌ای هستند اما سینک سری «Jazz» برند «Can» (کن) رنگ‌های متنوع، جدید و منحصربه‌فردی دارد که کمتر برندی مانند آن را تولید کرده است.

این سینک دو لگنه هر فاکتور مهمی که یک سینک باکیفیت نیاز دارد را در خود جای داده و رنگ‌های خاص آن باعث زیباتر شدن آشپزخانه و هارمونی فوق‌العاده جذابی خواهد شد. جنس این سینک از 80درصد سنگ گرانیت و مابقی از رزین و رنگ است به همین دلیل در برابر خط‌وخش و جسم نوک‌تیز مقاوم است.

به دلیل انسجام و مقاومت سنگ گرانیت این سینک تحمل دما تا 280 درجه‌ی سانتی‌گراد را دارد به همین دلیل به راحتی می‌توان سینی فر و یا قابلمه‌ی داغ را برای سرد شدن روی آن قرار داد. این سینک از نوع توکار است که باید اندازه‌ی آن قبل از سفارش و خرید کابینتی که قرار است بر روی آن قرار گیرد، محاسبه شود.

کیفیت محصولات کن توسط آزمایشگاه‌های معتبر تأییدشده و سیستم آنتی‌باکتریال و بهداشتی آن تضمین کننده‌ی سلامت است. محصولات کن به دلیل حضور در سطح بازار جهانی از جمله اروپا از فناوری‌های نوین استفاده می‌کنند که همین باعث بالا رفتن کیفیت آن شده است. 

سینک گرانیتی کن مدل JAZZ

مزایای سینکهای گرانیتی:

جنـس سینکهای گرانیتی کن تراست 80 ٪از سنگ گرانیت طبیعی میباشد و 20 ٪از رزین و رنگ استفاده شده اســت.

از ویژه گیهای منحصـر بـه فرد آن که شامل:

مقاومت بسیار زیاد در برابر خط و خش، ضربه، بهداشتی، فرمول ساخت محرمانه و سیستم آنتی باکتریال سینک اطمینان بخش سلامت شما می باشد. نمایندگی سینک گرانیتی کن در تهران در فروشگاه محصولات کن در تهران میتوانید به ما مراجعه کنید.

مزایای سینک گـرانیتی در مقایسه با سینک استیل:

  • تحمل دما تا 280 درجه سانتی گراد 
  • کیفیت تایید شده توسط آزمایشگاههای معتبر 
  • بهداشتی

سینک کن استیل

 

مشخصات این محصول
مشخصات فنی – سینک ظرفشویی
جنس استینلس استیل 304 – 0.8
سیفون  
آنتی باکتریال  
روش نصب توکار
مشخصات ظاهری – سینک ظرفشویی
عمق لگن اول 20 سانتیمتر
عمق لگن دوم 20 سانتیمتر

خرید محصولات کن در تهران

خرید محصولات کن در تهران برای خرید هود کن در تهران و یا خرید اجاق گاز کن در تهران و برای خرید فر توکار کن در تهران و یا خرید سینک گرانیتی کن در تهران به ما مراجعه کنید.

نمایندگی کن در غرب تهران

نمایندگی فروش محصولات کن در غرب تهران میتوایند برای خرید در نمایندگی کن در غرب تهران با شماره 0217159 تماس بگیرین.

نمایندگی بیمکث در شرق تهران

نمایندگی فروش محصولات کن در شرق تهران میتوایند برای خرید در نمایندگی کن در شرق تهران با شماره 0217159 تماس بگیرین.

شماره تماس نمایندگی کن در تهران

شماره تماس نمایندگی کن در تهران میتوانید با شماره تماس و تلفن 0217159 تماس حاصل فرمایید.

قیمت محصولات کن در تهران

قیمت محصولات کن در تهران هود، فر ، گاز ، اجاق در تهران می توانید از ما بپرسین.

نمایندگی کن در تهران کجاست؟

نمایندگی کن در تهران دارای چندین شعبه می باشد که این نمایندگی ها دارای کلیه محصولات کن می باشد.

قیمت محصولات کن چقدر است؟

قیمت محصولات کن سوالی میباشد که کسانی که میخواهند محصولات کن چقدر می باشد سعی شده بهترین قیمت را در اختیار شما قرار دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *