نمایندگی اخوان در تهران

4/5 - (9 امتیاز)
صفحه اصلی » وبلاگ » نمایندگی اخوان در تهران

نمایندگی اخوان در تهران ( پخش مرکزی ) عرضه کننده کلیه محصولات اخوان در تهران شامل فر اخوان، اجاق اخوان، هود اخوان، سینگ اخوان در تهران و هم استانی ها ارجمند.

نکته خیلی مهم: سایت رسمی محصولات اخوان akhavan.ir می باشد گول قیمتهای سایت های اینترنتی که نام اخوان در نام سایت خود گذاشته اند مثل akhvanjam – akhvanshop را نخورید متاسفانه این فروشگاهها محصولات بدون گارانتی یا تعمیراتی با قیمت کم عرضه میکنند برای مبلغی کمتر محصول فیک خریداری نکنید.

 

کاتالوگ محصولات اخوان

فروش ۰۹۱۹۹۵۹۵۸۱۹ ایرانپور

خدمات نصب سراسری و تهیه قطعه 02174423000  کارخانه

نمایندگی اخوان در تهران

نمایندگی اخوان در تهران ارائه دهنده محصولات اخوان در تهران برای فر توکار اخوان ، هود اخوان و اجاق گاز اخوان و سینک اخوان در خدمت شما هستیم.

به دلیل کیفیت بالای محصولات اخوان و نیاز و تغییر سیک زندگی و نیاز به محصولات توکار سعی برا آن شد پخش اصلی و نمایندگی مرکزی اخوان در تهران در اختیاز همشهریان عزیز قرار دهیم.تجربه و تخصصما در ایجاد راه حل های نوین در تولید محصولات توکار آشپزخانه، متفاوت و پیشگام هستیم و با تکیه بر دانش و تجربه هوشمندانه ترین راه حل ها و تولیدات را در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم

نمایندگی نصب و گارانتی اخوان در تهران

چرا لوازم خانگی اخوان؟

کیفیت

پیشگام در صنعت تولید و فناوری و کیفیت محصول نهایی

تنوع

تفاوت در نیاز شما یعنی تفاوت و تنوع در تولیدات ما

نمایندگی فر توکار اخوان در تهران

نمایندگی فر توکار اخوان در تهران، طراحی منحصربه فرد همراه با طعم زیبایی شناسی ظرافت و کارایی گسترده در فرهای توکار به بالاتر بردن کیفیت زندگی شما کمک می کند.

فر برقی

ویژگی تمام برقی بودن فرها این قابلیت را برای شما فراهم می کنند که با المنت های برقی، در هر زمان بدن نیاز به گاز از فر خود استفاده نمایید.

فر برقی اخوان
فر برقی اخوان

فرهای گاز و برق

این فرها المنت حرارتی و ونتوری هم زمان از دو قابلیت برق و گاز بهره می برند.

فر گاز و برق اخوان
فر گاز و برق اخوان

فرهای گازی

کاربری تمام گاز این فرها به همراه ونتوری های حرارتی آشپزی را برای شما راحت تر می کنند

فر گازی اخوان
فر گازی اخوان

نمایندگی گاز صفحه ای اخوان در تهران

نمایندگی گاز صفحه ای اخوان در تهران فروش گاز صفحه ای اخوان در تهران ، طراحی خوب، خود به خود به وجود نمی آید برای مهندسان و طراحان ما کارایی بالای محصولات ، هدف اصلی طراحی قرار گرفته است. شعله های آبی، تنوع در مدل، شبکه بندی مناسب چدنی ها و سهولت در نظافت ویژگی این محصولات است. برای خرید گاز صفحه ای اخوان در تهران یا خرید اجاق توکار اخوان در تهران بت کا همراه باشید.

اجاق صفحه ای مدل HE

گازهای صفحه high efficiency با سرشعله پخش کن های HE سری جدید ایتالیایی ، با راندمان و قدرت بیشتر و به طور همزمان با آلایندگی کمتر می باشند. شما می توانید انواع مدل ها را متناسب با سلیقه خود، در گازهای تمام شیشه ، شیشه واستیل و تمام استیل از 2 شعله تا 5 شعله به تناسب نیازتان انتخاب نمایید.

اجاق صفحه ای مدل HE
اجاق صفحه ای مدل HE

اجاق صفحه ای مدل ونوس

اجاق گاز توکار اخوان مدل سرشعله هایی زیبا با راندمان احتراق 25 درصد بالاتر از حد استاندارد را دارد که باعت جوش آمدن سریعتر آب بطور قابل ملاحظه می شود و همچنین با کاهش زمان پخت باعث کاهش مصرف گاز و آلایندگی کمتر خواهد شد.

اجاق صفحه ای مدل ونوس
اجاق صفحه ای مدل ونوس

اجاق صفحه ای مدل اورانوس

اجاق گاز توکار اخوان مدل سری OS سرشعله های پرقدرت با راندمان بالا هستند که می توانند از زیر مجموعه گاز های HE نیز به حساب بیایند

اجاق صفحه ای مدل اورانوس
اجاق صفحه ای مدل اورانوس

اجاق صفحه ای مدل گیتا

اجاق گاز توکار اخوان مدل گیتا زیبا و خاص باکیفیتی فوق العاده دارای راندمان حرارتی بالاتر با مصرف انرژی کمتر برای آشپزی سریعتر در ابعاد متناسب با هر مدل آشپزخانه طراحی شده اند که به صورت تمام شیشه ، شیشه واستیل و تمام استیل از 2 شعله تا 5 شعله متناسب با سلیقه شما طراحی شده اند.

اجاق صفحه ای مدل گیتا
اجاق صفحه ای مدل گیتا

اجاق های صفحه ای برقی

مجموعه اجاق ها صفحه ای برقی با صفحات هات پلیت کاربری این مدل از گازهای صفحه ای را بسیار راحت کرده است.

نمایندگی هود اخوان در تهران

نمایندگی هود اخوان در تهران فروش هود اخوان در تهران، هودهای آشپزخانه اخوان برای حفظ جریان هوای طبیعی و بهبود کیفیت هوای آشپز خانه در حین پخت و پز، محصولات گسترده ای را به صنعت آشپزخانه ارائه کرده ایم. برای خرید هود اخوان در تهران با ما همراه باشین.

هودهای مورب اخوان

زیبا ، مدرن و خاص در بیشتر آشپزخانه های مدرن باید از هود های استفاده شود که هم مکش قوی داشته باشند و هم با دکوراسیون هم خوانی داشته باشد. هودهای مورب این نیاز را برطرف کرده اند.

هودهای مخفی

بسیاری از ما دوست داریم از شلوغی آشپزخانه کم کنیم و برای این منظور از محصولات توکار مخفی استفاده می کنیم . این مدل از هود ها بطور کامل در دل کابینت جای میگیرند.

هودهای مخفی

هودهای شومینه ای

ای مدل از هودها یک دودکش مشابه شومینه در بالای خود دارند که معمولا قابل تنظیم هستندو به صورت عمود قرار میگیرند و تمام سطح اجاق گاز را پوشش می دهند.

هودهای شومینه ای
هودهای شومینه ای

هودهای زیرکابینتی

هود هایی که تمام سطح گاز شما را پوشش می دهند و در زیر کابینت بالای اجاق گاز ها نصب می شوند.

هودهای زیرکابینتی
هودهای زیرکابینتی

نمایندگی شیرآلات اخوان در تهران

نمایندگی شیرآلات اخوان در تهران فروش شیرآلان اخوان در تهران. شیرآلات ظرفشویی تکمیل کننده آشپزخانه شماست ما از بهترین مواد و متریال برای تولید شیرآلات به جهت تکمیل کاربری سینک هایمان استفاده می کنیم. خرید شیرآلات اخوان در تهران با ما همراه باشین.

نمایندگی سینک اخوان در تهران

نمایندگی سینک اخوان در تهران فروش سینک اخوان در تهران ، عرضه کننده انواع سینک های با کیفیت اخوان. برای خرید سینک اخوان در تهران با ما تماس بگیرین.

سینک های توکار

مجموعه سینک های توکار بسیار گستره و زیباست عناوین خانواده های متفاوتی هم شامل می شود در خانواده سینک های R0 – R16 – R25 – R70 – فانتزی – معمولی می توانید سینک های توکار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سینک های توکار
سینک های توکار

سینک های روکار

روکار به معنی دارای قرنیز است سینک هایی با لبه استیل که مماس به دیوار قرار می گیرد و لبه بیرونی سینک هم مماس با لبه جلویی کابینت است در خانواده سینک های R0 – R16 – R25 – R70 – فانتزی – 300یک تکه و معمولی می توانید سینک های روکار مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سینک های روکار
سینک های روکار

سینک های زیر کابینتی

مدرن و خاص و متفاوت خانواده محصولات کد 400 سینک ها و لگن های زیرکابینتی هستند و با نام سینک های مخصوص رویه ی کُرین نیز شناخته می شوند.

 

نمایندگی اخوان در غرب تهران

نمایندگی فروش محصولات اخوان در غرب تهران میتوایند برای خرید در نمایندگی اخوان در غرب تهران با ما همراه شوید.

نمایندگی اخوان در شرق تهران

نمایندگی فروش محصولات اخوان در شرق تهران میتوایند برای خرید در نمایندگی اخوان در شرق تهران با ما همراه شوید.

نمایندگی گاز مبله اخوان در تهران

ما هر لحظه خود را به روز می کنیم چرا که همواره هدف کارخانه اخوان از بدو تاسیس در سال 1348 تا کنون ، پیشگام بودن در تولید بوده است. تولیدی که بر پایه مهندسی نوآورانه، طراحی منحصر به فرد و خاص، درکنار کیفیت بالای آنها استوار است. این ارزش ها همچنان هم سنگ بنای موفقیت مجموعه ما قراردارد و به همراه روحیه کار آفرینی مستمر با اقدامات مبتنی بر آفرینش و همچنین احساس مسئولیت در قبال محصولات تولیدی مان سبب شده است بیش از 50 سال در کنار شما باشیم.نمایندگی اخوان در تهران آقای محسن اخوان تجارت خود را با ورق های فلز در شهر تهران آغاز کرد.

تاریچه کارخانه اخوان

درسال 1348 با مجوز وزارت صنايع و معادن استان تهران کارخانه اخوان توسط آقاي محسن اخوان جم تاسيس گرديد. فعاليت توليدي اين گروه بزرگ با توليد قطعات پرسي در صنعت ابزار و تجهيزات مرتبط با ساختمان سازي شروع و با توجه به رشد صنعت ساختمان و نياز كشور به توليدات با كيفيت لوازم آشپزخانه ، مجوز توليد سينك ظرفشوئي از جنس استيل را اخذ نموده و با دانش و تجربه بالا اين صنعت را توسعه و بهبود بخشيد. و با گسترش امکانات تولید و همچنین بهینه سازی دستگاه های تولید سینک، ساخت این دسته از محصولات را در مجموعه اخوان گسترش داد .

پس از چند سال فرزندان محسن اخوان ، با گذراندن تحصیلات خود در کشورهای آلمان و آمریکا و یادگیری فنون جدید و کار آمد روز دنیا ، به این کارخانه پیوستند.و با توسعه و تحقیقات و راه اندازی آزمایشگاه های معتبر تست در کارخانه و با همکاری پدرشان توانستند 5 خط تولیدی بزرگ هود، فر،گاز صفحه ، گاز مبله و شیرآلات را راه اندازی کرده و به تولیدات مجموعه اضافه نمایند.

اخوان akhavan

آنها با تغییر در روند تولیدات و استفاده از سیستم های رباتیک کاملاً خودکار و فن آوری لیزر دقیق برای پاسخگویی به انتظارات زیاد آقای اخوان در کیفیت تولید محصولات ، و دارا بودن استانداردهای روز و نوآوری بالا بهترین محصولات را در طی سالها تولید نمودند . همکاری مستمر خانواده اخوان در زمینه های مدیریتی مجموعه در طی سالهای گذشته توانسته امروز حدود 1000 نفر پرسنل را در این کشور در جهت تولید لوازم توکار آشپزخانه رهبری کند و بدلیل متعهد بودن به رضایت مندی مشتریان خود بخش خدمات پس از فروش بسیار حرفه ای را راه اندازی نموده است.

 

اخوان در نتیجه تعهد خود به کیفیت و طراحی های بسیار مدرن ، توانسته است در محصولاتی با کیفیت بالا در صنعت لوازم آشپزخانه ایران از مزیت رقابتی قابل توجهی برخوردار شود و درنتیجه به طور مداوم سهم بازار و ظرفیت تولید خود را گسترش دهد و در توسعه طیف وسیعی از این گروه محصولات سرمایه گذاری کند و گامی بزرگ در جهت ارتقاء و پیشرفت کشورمان بردارد و بزرگترین کارخانه تولید لوازم توکار آشپزخانه را در دست داشته باشد.

مقالات مفید

 

نمایندگی مرکزی اخوان در تهران کجاست؟

نمایندگی اخوان در تهران عرضه کننده کلیه محصولات خوب اخوان می باشد که میتوانید محصولات را از نزدیک مشاهده نمایید و خرید کنید.

محصولات اخوان شامل چه وسایلی می باشد؟

محصولات با کیفیت اخوان شامل هود، فر توکار ، سینک ظرفشویی اخوان، اجاق گاز صفحه ای توکار و اجاق گاز فردار مبله می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *