نمایندگی بیمکث در تهران

3.9/5 - (7 امتیاز)

نمایندگی بیمکث در تهران برای خرید کلیه محصولات بیمکث مثل هود ، فر توکار، اجاق گاز ، سینک ظرفشویی در تهران می توانید با شماره 0217319 تماس بگیرین.

بیشتر بخوانید: نمایندگی نصب و گارانتی بیمکث در تهران 

  • نمایندگی مرکزی فروش ۰۹۱۹۹۵۹۵۸۱۹ ایرانپور تماس بگیرین.
  • نمایندگی خدمات پس از فروش و نصب ۰۲۱۷۳۱۸  سراسری تماس بگیرین.
نمایندگی بیمکث در اصفهان

نمایندگی بیمکث در تهران

گارانتی بیمکث

جهت استفاده از خدمات پس از فروش بیمکث و هر گونه انتقادات ، پیشنهادات و شکایات تنها کافیست با شماره تلفن 0217319 تماس حاصل فرمایید.

تنوع محصولات

ما در حال حاضر طیف گسترده ­ای از محصولات آشپزخانه از جمله هود، اجاق صفحه ­ای، اجاق برقی رومیزی ، سینک، فر و مایکروفر در انواع طرح­ها و مدل­ها را پوشش می­دهیم.

فروشگاه آنلاین بیمکث

ما يكی از مهم ترین ارزشی های که برای مشتری مان ایجاد کرده ایم خرید در لحظه بدون انتظار و بدون ترافیک شهری است.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش بیمکث در راستای جلب رضایت مصرف کنندگان و مشتریان خود اقدام به ارائه خدمات پس از فروش با بالاترین استانداردهای روز نموده است.

اجاق صفحه ای استیل


اجاق گازهای استیل از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند و فلز به کار رفته روی آن ها معمولاً گرد و خاک، لکه موادغذایی و سایر کثیفی‌ها را خیلی دیر روی خود نشان می‌دهد پس نیازی به تمیز کردن هر روزه ندارند و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب‌ترند. در بین اجاق‌های استیل، استیل ساده نسبت به آجدار به دلیل سهولت بیشتر در نظافت، بیشتر مورد توجه است. برای نظافت این اجاق‌ها می‌توان از یک دستمال مرطوب نرم یا محصولات براق کننده استیل در بازار استفاده کرد. برای اجاق گازهای استیل، سرکه پاک‌کننده طبیعی و خوبی است که آسیبی به سلامتی شما و اجاق گاز هم نمی‌رساند.


اجاق صفحه‌ای شیشه‌ای


در این محصولات از شیشه‌های نشکن استفاده می‌شود که از مقاومت و ضربه پذیری بالایی برخوردارند و برخلاف تصور برخی از افراد به راحتی یا با پخت و پز به مدت طولانی، دچار ترک یا شکستگی نمی‌شوند و آسیب نمی‌بینند. البته برندهای معتبر همگی شیشه اجاق گاز خود را گارانتی می کنند. ظاهر آن‌ها بسیار لوکس و زیبا و تمیز شدنشان راحت است. با وجود اینکه به راحتی با یک دستمال خیس و کمی شیشه پاکن، درخشندگی اولیه به آن‌ها باز می‌گردد اما روغن و لکه‌های موادغذایی بلافاصله پس از طبخ غذا، روی آن ها به چشم می‌آید و زود لک می‌شوند. برای این امر بهتر است هر روز پاک شوند تا زیبایی این محصول در دراز مدت باقی بماند.

نمایندگی اجاق صفحه ای بیمکث در تهران

اجاق گاز صفحه ای یا رومیزی بیمکث تولید شده از بهترین قطعات و تکنولوژی روز دنیا می باشد و مجهز به سیستم ترموکوپل و جرقه زن فوق سریع و استفاده از استیل ضدزنگ با ضخامت ورق بیشتر شیشه سکوریت شده نشکن و مقاوم در برابر گرما می باشد.

اجاق بیمکث دارای نظافت سریع و آسان می باشد و دارای قهوه جوش صلیبی شکل است اجاق گاز بیمکث دارای 25 ماه گارانتی شرکت بیمکث می باشد و دارای یک عمر خدمات پس از فروش می باشد.

نمایندگی هود بیمکث در تهران

هود آشپزخانه بیمکث مجهز به موتور تقویت شده بیصدانسبت به سایر رقبا و محصولات مشابه می باشد . قابلیت نصب فیلتر ذغالی جهت تصفیه هوای آشپزخانه می باشد و استفاده از تکنولوژی SMD برای نورپردازی هود است. هود بیمکث دارای نصب رایگان می باشد تمامی مدل هود های آشپزخانه دارای 25 ماه گارانتی شرکت بیمکث است و همچنین دارای یک عمر خدمات پس از فروش می باشد.

نمایندگی سینک بیمکث در تهران

نمایندگی سینک بیمکث در تهران عرضه کننده سینک ظرفشویی می باشد سینک بیمکث دارای عمق لگن زیاد سینک ها، مقاومت و ضخامت ورق بالا می باشد تولید شده از ورق استیل 304 با کیفیت و مرغوب را دارا می باشد و این سینک ظرفشویی دارای سریز سینی و سریز لگن سینک می باشد. سینک بی مکث نصب، نگهداری و نظافت آسان سینک را دارا می باشد.

سینک ظرفشویی بیمکث دارای سیفون با کیفیت جهت تخلیه سریع آب سینک است و گارانتی اصالت بیمکث و سلامت فیزیکی را نیز دارا می باشد.

افرادی که دکوراسیون آشپزخانه خود را چیده اند و یا در حال تغییر دکوراسیون و طراحی مجدد آشپزخانه شان می باشند کاملا می دانند که در این مدت زمان کم باید تصمیمات دقیق و درستی را باید بگیرند.

استفاده از تجربه قبلی و دانش فرد می تواند از استرس انتخاب یک سینک مناسب  بکاهد.ما در این مقاله بیشترین تمرکز خود را بر روی سینک های استنلس استیل گذاشته ایم.

قیمت سینک، کارایی و زیبایی سینک را در انتخاب خود لحاظ کنید. به عنوان مثال می توانید یک سینک استیل با قیمت مناسب تهیه کنید اما دقت نمایید که سینک های استیل به راحتی لکه های آب را بازتاب می دهند اما درصورت مراقبت دائم  و خشک نگه داشتن سینک پس از هربار استفاده می توانید آن را مثل روز اول نشان دهید. در صورتی که قیمت سینک خیلی برای شما معیار انتخاب نمی باشد و می توانید هزینه بیشتری بابت سینک بپردازید ما به شما سینک گرانیتی را پیشنهاد میکنیم.

نمایندگی فر توکار بیمکث در تهران

نمایندگی فر توکار بیمکث در تهران برای خرید انواع مدل فر با شماره 0217319 تماس بگیرین. سهولت در استفاده از برنامه های فر بیمکث با بیشترین ظرفیت پخت قابلیت برنامه ریزی پخت غذا و کیک و همچنین دارای جوجه گردان و میت پراپ می باشد. فر توکار برقی و گازی دارای برنامه های همچون گریل، کانوکشن، یخ زدا است. فر بی مکث مجهز به سیستم قفل کودک و دستگیره فلزی می باشد.

فر توکار بیمکث دارای 25 ماه گارانتی شرکت بیمکث و یک عمر خدمات پس از فروش دارا می باشد.


بیمکث و هود آشپزخانه در یک نگاه

بدون شک یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان هود و هواکش آشپزخانه، شرکت بیمکث می باشد.

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث (Bimax) در سال 1360، فعالیت خود را در راستای تولید هود آشپزخانه آغاز نمود.

با گذشت بیش از 3 دهه از فعالیت بیمکث، این شرکت در تولید و عرضه انواع لوازم آشپزخانه تبحر دارد و امروزه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هود و هواکش محسوب می شود.

امروزه دامنه و گستره تولیدات شرکت بیمکث شامل هود، اجاق گازهای صفحه ای، اجاق برقی، سینک ظرفشویی، فر و مایکروفر می شود.

محصولات بیمکث علاوه بر بازار داخلی، بازار بین المللی را نیز در نوردیده و توانسته تولیدات خود را به کشورهای جهان صادر نماید.

هود و هواکش های آشپزخانه بیمکث طبق آخرین فناوری های روز دنیا ساخته شده و از استانداردهای لازم برخوردار هستند برای خرید هود بیمکث در تهران در نمایندگی هود بی مکث در تهران با ما هماره باشید..

گارانتی و اصالت هود آشپزخانه بیمکث :

شرکت بیمکث دارای نمایندگی های خدمات پس از فروش مجاز در سراسر کشور می باشد که گارانتی و خدمات پس از فروش این کالاها را مطابق با دستورالعمل شرکت بر عهده دارند.

کارخانه بیمکث

شرکت ستاره طلایی صنعت با نام تجاری بیمکث (Bimax)، در سال 1360، به عنوان یک پیشگام، فعالیت خود را در زمینه تولید هود آشپزخانه آغاز نمود و محصولات خود را در سال­های آتی به سایر لوازم آشپرخانه از قبیل هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی، اجاق صفحه ای و فر توکار توسعه داد. این شرکت، با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت لوازم آشپزخانه، با اتخاذ رویکرد خودکفایی ملّی، امروزه به عنوان یکی از برترین برندهای تولید لوازم آشپزخانه مبدل شده است.

  سیاست تولید در شرکت بیمکث، مبتنی بر پیشرفته ­ترین ماشین­ آلات و تکنولوژی مدرن و با بهترین کادر متخصص ایرانی و مشاورین خارجی می­باشد. خدمات پس از فروش بیمکث در تهران برای تمامی محصولات، اطمینان خاطر بالایی برای مشتریان نسبت به انتخاب خود فراهم کرده است نمایندگی بیمکث در تهران با ما باشین.

نمایندگی بیمکث در تهران

نمایندگی بیمکث در تهران عرضه کننده کلیه محصولات بیمکث مثل هود بی مکث، فر بی مکث، اجاق بی مکث ، سینک ظرفشویی بی مکث در تهران می توانید خرید کنید.

نمایندگی بیمکث در غرب تهران

نمایندگی فروش محصولات بیمکث در غرب تهران میتوایند برای خرید در نمایندگی بیمکث در غرب تهران با شماره 0217319 تماس بگیرین.

نمایندگی بیمکث در شرق تهران

نمایندگی فروش محصولات بیمکث در شرق تهران میتوایند برای خرید در نمایندگی بیمکث در شرق تهران با شماره 0217319 تماس بگیرین.

فروشگاه محصولات بیمکث در تهران

فروشگاه محصولات بیمکث در تهران عرضه کننده محصولات بی مکث در تهران با شماره 0217319 تماس بگیرین.

خرید محصولات بیمکث

خرید محصولات بیمکث را میتوانید در نمایندگی بیمکث در تهران و برای خرید هود بیمکث در تهران با شماره 0217319 تماس بگیرین.

قیمت محصولات بیمکث در تهران

قیمت محصولات بیمکث در تهران سعی شده بهترین قیمت را در کنار بهترین کیفیت را در اختیار همشهریان عزیز قرار دهد.

نمایندگی بیمکث در تهران کجاست؟

نمایندگی بیمکث در تهران دارای چندین شعبه می باشد که این نمایندگی ها دارای کلیه محصولات بی مکث می باشد.

قیمت محصولات بیمکث چقدر است؟

قیمت محصولات بیمکث سوالی میباشد که کسانی که میخواهند محصولات بیمکث چقدر می باشد سعی شده بهترین قیمت را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *