مزایا و معایب فر توکار آلتون

3.2/5 - (20 امتیاز)

فر توکار آلتون از محصولات خوب کارخانه آلتون می باشد که برای پخت پز مواد غذایی استفاده می شود

مزایا و معایب فر توکار آلتون 

مزایا:

  1.  تعداد برنامه های زیاد
  2. ظاهر شیک
  3. رنگ بندی مناسب
  4. پخت مناسب
  5. دمای مناسب

معایب:

  1. مصرف انرژی بالا
  2. قیمت بالا

 

میخای بدونی فر آلتون ساخت کجاست؟

فر توکار آلتون

فر توکار آلتون برند محصولات آلتون توانسته جایگاه ویژه ای در بین خانوارهای ایرانی فراهم کند به دلیل کیفیت بالا محصولات آلتون ، این برند از جمله فر برقی توکار آلتون بسیار محبوب شده است.

فر توکار آلتون  همراه با اپشن های فراوان برای خانم های خانه دار ایرانی و اشپزهای حرفه ای و نیمه حرفه ایی عرضه شده است و میتواند برای کارهای محتلف شیرینی پزی و اشپزی مورد استفاده قرار گیرد. برند آلتون ساخت این فر را با تکنولوزی نوین روز همراه کرده است و مصرف کنندگان میتواند آن در زمینه های مختلف آشپزی و قنادی مورد استفاده قرار دهند کارایی فر آلتون را امنحان کنند. با ما همراه باشین تا مزایا و معایب فر توکار آلتون را به طور دقیق و حرفه ایی بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید : ابعاد فر آلتون

کارایی فر آلتون برای قندی

کارایی فر برقی آلتون برای پخت محصولات قندی و شیرینی پزی میتوانند از قالب های بزرگیکنار هم استفاده کنید. قالب ها هم در این محفظه بزرگ جا می شود و میتوانید مواد غذایی را به راحتی در آن جای دهید. با این کار شما مواد اولیه بیشتری را میتوانید به کار برده و مدت زمان اختصاص داده شده به پخت را به نصف کاهش دهید. این ویژگی ها سبب می شود که کارایی فر آلتون برای کارهای حرفه ای و نیمه حرفه ای قنادی بسیار مناسب باشد. انواع کیک را می توانید در این فر طبخ کرده و قالب های با اندازه های متنوع را به صورت همزمان در آن جای دهید.

کارایی فر آلتون آشپزی آلتون

کارایی در زمینه اشپزی، به جز آشپزهای مبتدی خانگی، اشپزهای حرفه ایی و نیمه حرفه ایی می توانند از فر برقی آلتون بهترین استفاده ببرند. به راحتی می توانید استیک های با ابعاد بزرگ را در فر توکار آلتون جا داده و یک بو قلمون بزرگ درسته را طبخ کنید. اشپزی این چنینی لذت بسیاری دارد و یقینا تفاوت معنا دار این محصول را با فرهای دیگر خواهید دید. بدین ترتیب هنگام پخت غداهای حرفه ای میتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت فر برقی توکار آلتون

ویژگی فر آلتون

در بررسی کیفیت فر توکار التون در این قسمت به ویژگی فر آلتون را برای شما شرح میدهیم تا از کیفیت فر برقی آلتون آگاه شوید.

  • پوشش اخلی اسان تمیز شونده
  • فن گردش هوای داغ
  • دارای سنسور حسگر پخت گوشت
  • جوجه گردان
  • لولای خوب
  • برنامه یخ زدگی فر توکار
  • ریل تلسکوپی
  • سیستم ایمنی خودکار
  • صفحه نمایشگر لمسی
  • قابلیت ذخیره تمام برنامه ها
  • قفل کودک
  • برنامه پخت متنوع
  • سینی عمیق فر آلتون
  • مجهز به شیشه جهت کاهش حرارت درب فر
  • درب 3 جداره و جدا شونده ضد حرارت
  • مجهز به سیستم پخت سریع
  • فن خنک کننده اتوماتیک فر برقی آلتون
  • تایمر پیشرفته پخت
  • گریل کردن غذا با فر

فر آلتون خوبه؟ را در این مقاله مطالعه میکنید.

سینی عمیق فر آلتون

سینی عمیق فر آلتون

با سینی عمیق فر آلتون می توانید مواد غذایی را با ظرفیت دو برابری رو ان قرار داده ودر و در زمان صرف جویی کنید با این سینی محتویات بیشتری از مواد اولیه شیرینی و کیک های مختلف را نیز می توانید مورد استفاده قرار داده و در مدت زمان کمی آن ها را تهیه کنی.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن image-17.png است

ریل تلسکوپی فر توکار

این فر با استفاده از ریل تلسکوپی، فرایند خارج کردن غذای آماده از داخل فر توکار آلتون را آسان تز می کند و انگشتان دست شما کمترین تماس با بدنه داخل فر خواهد داشت. این ویژگی مهم به واسطه بدنه نسوز و مقاوم در برابر حرارت آن فراهم شده است.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 9.jpg است

نمایشگر دیجیتال لمسی

نمایشگر دیجیتالی امکان انتخاب برنامه های موجود در فر توکار آلتون را فراهم میکند. هنگامی که عملیات پخت و پز توسط فر برقی آلتون انجام مشود اطلاعات کاملی از آن روی همین نمایشگربه نمایش در خواهد اند. دمای پخت نیز در خلال همه ی برنامه های فر آلتون رویت شده و راحتی بیشتری را به کاربر در حین کنترل عملیات کارایی فر آلتون برای پخت و پز ارائه می دهد.

تفاوت دما بین فر گازی و فر برقی

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن image-15.png است

بیشتر بخوانید: لیست قیمت هود توکار آلتون

فن گردش هوای داغ

فن گردش هوای داغ، هوای گرم را به  محفظه رسانده و سبب می شود که یکنواختی در پخت غذا و شیرینی فراهم شود. بدین ترتیب کیفیت پخت بالا می رود. با این اپشن، هوای داغ به صورت یکسان در محفظه فر به گردش در امده و شرایطی مناسبی را برای پخت فراهم می کند و باعث کیفیت و کارایی فر آلتون فر توکار آلتون را بالا برده است که جواب فر آلتون خوبه؟   می باشد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 11-689x400.jpg است

درب سه جداره شیشه ای فر برقی آلتون

درب سه جداره شیشه ای فر بری آلتون باعث جلوگیری از پرت حرارتی میشود بدین ترتیب کیفیت پخت حفظ شده و دمای تعیین شده فضای داخلی به بیرون راه پیدا نخواهد کرد در کنار آن که داری بیرونی نیز همیشه خنک مانده و مسائل خطرناکی همچون سوختن دست رخ نخواهد داد این محصول می تواند یک پخت سریع و آسان را فراهم کند و زمان شما را محفوظ نگه دارد.

شیشه  low-e

شیشه  به کار رفته در این فر آلتون از یک لایه نازک میکروسکوپی برخوردار است و سبب می شود که تبادل گرمایی از داخل به بیرون و از بیرون به داخل صورت نگیرد در چنین شرایطی دمای تعیین شده برای محفظه داخلی فر توکار آلتون و کارایی فر آلتون خواهد شد.  

ذخیره برنامه دلخواه

ذخیره برنامه دلخواه برنامه های سفارشی خود در سیستم فر آلتون ۹۵ لیتری روند پخت پز سریعتر خاتمه خواهد شد و تنها با یک بار تنظیم شرایط دقیق و رسیدن به دما و زمانی  می تواند در دفعات بعد بدون تنظیم خاصی هم این روند را با برنامه‌های آماده تکرار کند.

مزایا و معایب فر توکار آلتون چگونه است.

تایمر پیشرفته پخت غذا

تایمر پیشرفته زمان پخت فر توکار برقی آلتون باعث می‌شود که شما نگرانی و استرس از بابت پخت و پخت غذاهای خود نداشته باشید با این تایمر می توان زمان تعویض سینه ها یا تعویض جایگاه ماده غذایی  متوجه شده و با خیال راحت به دیگر کارهای جانبی برسید.

 قفل کودک قفل کودک

 قفل کودک فر توکار برقی آلتون

قفل کودک فر التون باعث می شود که نگرانی از بابت ایجاد خلل در فرآیند پخت به دلیل دخالت افراد غیر مجاز نداشته باشید با فعال کردن این گزینه نمایشگر فر خاموش می شود امکان تغییر توسط دکمه ایجاد نمیشود.  

۱۱ برنامه پخت ۱۱ برنامه پخت

 بیشتر بخوانید: لیست قیمت اجاق گاز توکار رومیزی آلتون

قفل کودک

قفل کودک فر التون باعث می شود که نگرانی از بابت ایجاد خلل در فرآیند پخت به دلیل دخالت افراد غیر مجاز نداشته باشید با فعال کردن این گزینه نمایشگر فر خاموش می شود امکان تغییر توسط دکمه ایجاد نمیشود.  

لولای آرام بند

لولای آرام بند

لولای ارام بند به کار رفته در فر توکار برقی آلتون باعث می‌شود که بدنه درب فر به دلیل محکم بسته شدن آسیب نبیند این ویژگی در نزدیکی فاصله بین درب و محفظه فر باعث می‌شود که درب به آرامی بسته شده و کاربر نیز دخالتی در این امر نداشته باشد بدین ترتیب احتمال آسیب دیدن دست افراد خود سال نیز کمتر می‌شود.

مزایا و معایب فر برقی و گازی

 پوشش داخلی آسان تمیز شونده

 پوشش داخلی آسان تمیز شونده

تمیز کردن فضای داخلی فر توکار برقی آلتون به ساده ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد به لعابی که برای فر ۹۵ لیتری فر برقی آلتون استفاده شده است از مواد نانو تهیه شده و هیچ خللی و فرجی هم ندارد مواد غذایی به لعاب نمی چسبد و بنابراین به راحتی می توان آن را تمیز کرد.

دو عدد جوجه گردان جوجه گردان

جوجه گردان

می دانیم که پخت مرغ گریل شده یکی از کاربردهای اصلی و پرطرفدار فر برقی آلتون است. در این محصول هم دو عدد جوجه گردان خواهیم داست که عملکرد روان و آهسته دارند و می تواندد در محفظه بزرگ فر، دو مرغ درسته را در خود جای داده و یک غذای لذیذ و خوشکزه را آماده کنند. بدین ترتیب یک مرغ مغز پخت و عالی خواهید داشت.

ابعاد فر توکار آلتون

برای مطالعه ابعاد فر آلتون میتوانید این قسمت را مطالعه کنید .

 

برنامه یخ زدایی

بازم از اونایی که زمان ندارن میتونن از این قابلیت برای یخ زدایی استفاده کونن

 معایب فر توکار آلتون

معایب فر التون مبحثی بود که خواستیم برای شما بیان کنیم لازم به ذکر است برندی در سطح آلتون با سابقه و اعتباری بدست امده سعی میکند جنسی با کیفیت به بازار عرضه کند و معایب فرتوکار آلتون کمترین مورد قابل بحث باشد.

آیا با امکاناتی که بالا گفته شد معایب فرتوکار آلتون اصلا قابل بیان است ؟ :))) ما که ندیدیم

لیست مدل های فر

میخای خرید کنید  ولیست قیمت ببینی اینجا کلیک کن لیست فر التون را در اینجا کلیک کنید:

فر آلتون نی نی سایت

آیا فر برقی اشعه دارد؟

مشکلات فر آلتون

مشکلات فر آلتون لازم است به شما گفته شود فرهای آلتون از کارایی و کیفیت بالایی برخوردار است و این امر را میتوان ار مشتریان راضی این محصول پرسید که اوانسته اند بهترین محصولات را از این فر تولید کنند

.

مزایا و معایب فر توکار آلتون

مزایا و معایب فر توکار آلتون بهترین برند تولیدی داخل کشور می باشد که توانسته با برندهای خارجی رقابت کند که آشپزهای حرفه ای و نیمه حرفه ای از ان استفاده کنند.

ریل تلسکوپی فر التون

کیفیت این فر با استفاده از ریل تلسکوپی، فرایند خارج کردن غذای آماده از داخل فر توکار آلتون را ساده تر می کند و انگشتان دست شما کمترین تماس با بدنه داخل فر خواهد داشت. 

فن گردش هوای داغ

فن گردش هوای داغ در داخل فر توکار برقی آلتون، هوای گرم را به  محفظه رسانده و باعث می شود که یکنواختی در پخت غذا و شیرینی میسر شود. 

2 thoughts on “مزایا و معایب فر توکار آلتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *