سینک ظرفشویی آلتون

سینک ظرفشویی آلتون
4.4/5 - (9 امتیاز)
صفحه اصلی » وبلاگ » سینک ظرفشویی آلتون

زمان تخمین زده شده مطالعه: 4 دقیقه

سینک ظرفشویی آلتون از دیگر تولیدات کارخانه آلتون می باشد که جدیدا خط تولید آن راه اندازی شده است و سعی نموده شده همان رضایتی که از فر توکار، اجاق گاز و هود ایجاد شده در سینک آلتون نیز حاصل شود.

سینک ظرفشویی آلتون

آشپزخانه در منزل ایرانی قلب خانه می باشد و هنگام ساخت و طراحی داخلی در خانه باید به ساختاز و چیدمان آن توجه زیادی بشود. از جمله این وسایل که باید به آن توجه شود مثل کابینت‌های مناسب و جادار، اجاق گاز و هود با کیفیت، شیرآلات با کارایی بالا و یک سینک ظرفشویی مناسب از جمله مسائلی هستند که اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 سینک ظرفشویی بخشی از آشپزخانه‌ می باشد که وقتی که در آشپزخانه می‌ آیید کنار آن می ایستید و از سوی دیگر طراحی و کارایی آن باعث می شود حس خوبی پیدا کنید و از کارایی آن لذت ببرید. بنابراین انتخاب یک سینک ظرفشویی خیلی مهم می باشد از این رو سینک ظرفشویی آلتون سعی شده در ساخت آن تمام مسائلی که نیاز می باشد در طراحی آن لحاظ شده است.

سینک آلتون
سینک آلتون

کیفیت سینک آلتون

توجه به خرج داده و نکات زیادی را در نظرفضای زیر سینک ظرفشویی هم کافی باشد تا هم سیفون سینک را به راحتی کار بگذارید و هم فضای کافی برای سبد زیر سینک که به نظم بخشیدن آشپزخانه کمک می‌کند داشته باشید.

مشخصات سینک آلتون

برای انتخاب سینک ظرفشویی آلتون ابتدا باید ابعاد را بررسی کنید و سایز مورد نظر خود را مشخص کنید و تصمیم بگیرید یک سینک کوچک تک لگنه می‌خواهید یا یک سینک جادار دولگنه؟ یا چیزی بیش از این؟ عمق لگن سینک ظرفشویی نیز اهمیت زیادی دارد.

مدل سینک

محصولات سینک آلتون از منظر نصب به سه دسته

  • توکار
  • روکار
  • زیر کابینتی
  • برای دیدن مدل های سینک آلتون کلیک کنید.

سینی های محصولات سینک ظرفشویی آلتون دارای طرح های و ظاهر متنوعی هستند.

مشخصات سینک

سینک آلتون از لحاظ آبریز به دو نوع زیر تقسیم می شوند

  • آبریز از سینی
  • آبریز داخل لگن

شما میتوانید لگن چپ یا راست را در هر یک از سینک آلتون استفاده کنید. نکته قابل توجه و بسیار مهم در سینک های آلتون نوار آبند PU است که در زیر سینک قرار دارد و باعث می شود آب به کابینت وارد نشود و از خرابی کابینت شما جلوگیری می کند.

جنس

سینک ظرفشویی آلتون از جنس استنلس استیل 304 با کیفیت عالی وارداتی به دو شکل مات و براق تولید میشوند و روانه بازار شده است. این جنس لکه پذیر نیست و به راحتی هم تمیز می شود تا همیشه سینک شما تمیز باشد.

ویژگی ها

در این قسمت بعضی از ویژگی های سینک آلتون را برای شما شرح میدهیم که بدانید این سینک ظرفشویی آلتون دارای چه خصوصیاتی می باشد:

استنلس استیل

صفحه رویی سینک از مشخصات زیر برخوردار است:

  • مقاومت بسیار بالا که در مقابل اجسام سنگین چیزیش نمی شود
  • ضد زنگ می باشد که مهمترین مشخصه سینک است

لگن

لگن‌های که در سینک التون می باشد عمیق می باشد برای همین شستشو را بسیار آسان نموده است چون ظروف بیشتری در خود جای می‌دهد و هنگام شستشو مانع از پاشیده شدن قطره‌های آب به فضای بیرونی سینک می شود و از یان بابت خیال شما راحت هست.

 

قیمت سینک آلتون

قیمت سینک آلتون در کنار کیفیت بالای سینک ظرفشویی آلتون سعی شده بهترین قیمت سینک نیز برای آن محاسبه شود. از این‌رو بهترین قیمت برای بهترین کیفیت اعمال شده است.

سینک ظرفشویی آلتون

سینک آلتون توکار

سینک آلتون توکار از جمله تولیدات دپارتمان سینک آلتون میباشد که دارای کیفیت سینک آلتون بسیار بالایی می باشد. فر آلتون

بیشتر بخوانید: بررسی کیفیت و کارایی فر آلتون کلیک کنید.

سینک ظرفشویی آلتون

کارخانه محصولات آلتون بعد از تجربه خوب از تولید محصولات فر، اجاق، هود تصمیم به راه اندازی خط تولید سینک آلتون نمود.

کیفیت سینک آلتون چگونه است؟

با توجه به کیفیت بالای کلیه محصولات آلتون سعی بر آن شده سینک هم بتواند جز برترین تولیدات کشور باشد و رضایت مشتریان را حاصل کند.

قیمت سینک ظرفشویی چه قدر است؟

سینک آلتون نیز مانند بقیه تولیدات این کمپانی سعی شده در کنار کیفیت بالا بهترین قیمت را نیز برای آن اعمال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *