خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان

2/5 - (2 امتیاز)
خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان را از جمله خدماتی هست که بعضی از بانگها این خدمات را برای شهروندان عزیز فراهم نموده است که در اینجا برای شما شرح میدهیم

خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان

خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان، بانک سپه برای رفاه حال هموطنان عزیز اقدام به پرداخت تسهیلات 50 میلیونی کرده است. بعد از مراجعه به بانک سپه و درخواست وام و گرفتن کارت اعتباری به فروشگاه ما مراجعه کنید و تسهیلات را قسطی دریافت نمایید.

فروش قسطی لوزام خانگی بانک سپه

بانک سپه توسط بهین کارت سپه، تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای خرید از لوازم خانگی شما اعتبار خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان می دهد. بهین کارت سپه مثل بقیه کارت های اعتباری مهلت بازپرداخت 36 ماهه می باشد و  نرخ بهره ۱۸ درصدی می باشد.

شرح محصول بهین کارت سپه

بانک سپه به منظور حمایت از تولیدات لوازم خانگی که در کشور تولید می شود ملو ارائه خدمات اقدام به فروش اقساطی لوازم خانگی در اصفهان نموده است

ویژگی‌های بهین کارت سپه:

  • سقف اعتبار کارت 500 میلیون ریال
  •  نرخ 18 درصد
  • مدت بازپرداخت اعتبار 36 ماه
  • اعتبار کارت یکساله

این کارت‌ها صرفاً بر روی دستگاه‌های کارتخوان در فروشگاه‌ها/ نمایندگی‌های تولیدکنندگان و عرضه کنندگان طرف قرارداد با بانک سپه برای خرید قسطی لوازز خانگی در اصفهان نصب شده‌اند، قابل استفاده می‌باشند.

چطور لوازم‌خانگی قسطی در اصفهان بخریم؟

بانک سپه درواقع هزینه خرید لوازم‌خانگی موردنیازتان را به‌صورت نقدی به صورت  وام پرداخت می‌کند و شما باید طی 36 ماه پول لوازم‌خانگی خریداری‌شده را به‌صورت اقساطی به بانک پرداخت میکنید.  

از چه فروشگاهی قسطی بخریم؟

برای خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان ، وام تنها در قبال خرید لوازم‌خانگی که در ایران تولید می شود می باشد و باید به شرکت‌ها و نمایندگی‌های طرف قرارداد با بانک سپه قابل پرداخت خواهد بود.

سقف تسهیلات فروش قسطی لوازم خانگی در اصفهان چقدر است؟

سقف تسهیلات خرید لوازم‌خانگی ایرانی در بانک سپه که به هموطنان پرداخت می‌شود، حداکثر 50 میلیون تومان می باشد . اگر خرید شما کمتر از 50 میلیون می باشد میتوانید مبلغ کمتر در خواست بدین لازم به ذکر است این کارت یکسال زمان برای خرید دارد و تا یکسال میتوانید خرید قسطی انجام بدهید.

نرخ سود و مدت‌زمان بازپرداخت اقساط

وام خرید لوازم‌خانگی در اصفهان  با نرخ سود سالیانه 18 درصد پرداخت می‌شود. سقف بازپرداخت اقساط بهین کارت بانک سپه ، 36 ماه تعیین‌شده است که تعداد آن به انتخاب متقاضی خواهد بود.

ضامن لازم برای دریافت وام لوازم خانگی

متقاضیان دریافت تسهیلات خرید لوازم‌خانگی باید 2 ضامن مورد تایید بانک برای ضمانت خرید لوازم خانگی قسطی در اصفهان به بانک ارائه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر برای فروش اقساطی لوازم خانگی در اصفهان به بانک سپه مراجعه کنید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

نحوه فروش اقساطی لوازم خانگی در اصفهان

بعد از اینکه کارت را بانک به شما داد برای خرید لوازم‌خانگی اقساطی باید به فروشگاه‌ ما مراجعه نمایید و بعد از انتخاب لوازم خانگی مورد تایید شما کارت را بکشید و اجناس قسطی را به خریداری کنید.

فروش اقساطی لوازم خانگی در اصفهان

در  فروش اقساطی لوازم خانگی در اصفهان میتوانید با مراجعه به بانک سپه اقدام به خرید لوازم خانگی در اصفهان نمایید.

مقالات مفید

3 thoughts on “خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *