نمایندگی داتیس در کهگیلویه و بویراحمد

4.7/5 - (3 امتیاز)

نمایندگی داتیس در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در زیر شماره تماس برای اطلاع از نمایندگی داتیس در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد قرار داده شده است و همچنین اطلاع از شماره تماس نمایندگی داتیس در یاسوج قرار داده شده است. در پایین صفحه همه اطلاعات راجع به لوازم خانگی داتیس توضیح داده شده است.

● راهنمای مشتری: ۷۷۸۸۷۰۷۵ – ۰۲۱

● صدای مشتری: ۰۹۰۲۷۷۸۰۰۱۰

● انتقادات و شکایات: ۰۹۰۲۷۷۸۰۰۱۰

● سامانه پیام کوتاه: ۱۰۰۰۸۰۸۰۸۰۸

● خدمات پس از فروش: ۷۴۹۳۷ – ۰۲۱

نکته 1: برای خرید اینترنتی لیست قیمت محصولات داتیس با تخفیف ویژه قرار داده شده است لطفا بر روی هر دسته محصول که میبینید میتوانید کلیک کنید تا قیمت محصولات کارخانه داتیس را مشاهده نماییدو خرید کنید تا درب منزل دریافت کنید.

دانلود کاتالوگ داتیس

برای نصب راه اندازی با شماره 5 رقمی پایین صفحه تماس بگیرین.

لیست محصولات داتیس با قیمت، عکس و مشخصات

بر روی دسته مورد نظر کلیک کنید:

فروش اینترنتی محصولات داتیس یاسوج

فروشگاه سندا اماده فروش اینترنتی و ارسال کلیه محصولات داتیس به آدرس شما در استان و شهر شما می باشد برای خرید محصولات داتیس میتوانید روی لینک های بالا کلیک نمایید و محصولات مورد نظر خورد راببینید. برای مشاهده قیمت محصولات داتیس در یاسوج روی لوازم خانگی داتیس کلیک کنید

  •  

نمایندگی داتیس در یاسوج

نمایندگی داتیس در یاسوج دارای بروزترین محصولات داتیس در فروشگاه داتیس در یاسوج می باشد میتوانید برای خرید هود، اجاق گاز رومیزی ( اجاق گاز شیشه ای داتیس و یا استیل ) ، فر داتیس میتوانید به مجموعه ما مراجعه کنید.  

نمایندگی محصولات داتیس در یاسوج

در این قسمت از نمایندگی اجاق گاز داتیس در اصفهان برای شما خواهیم گفت اجاق گازداتیس dates دارای کارایی خیلی راحت و طراحی بروز ظاهرایی جذاب و دوست داشتنی به محیط منزل و اشپزخانه شما ایجاد میکند. بیرون دستگاهها از جنس استیل تیجاد شده است که باعث بالا رفتن عمر محصولات داتیس شده است و هم هم تمیز کردنش را راحت کرده است. (نمایندگی محصولات داتیس در یاسوج) صفحه استیل اجاق گاز داتیس مکعبی دارای شبکه چدنی است و دارای اهرم لولایی دارا می باشد. اجاق گاز های داتیس مجهز به فندک اتوماتیک برای روشن کردن شعله ها و فر  می باشد و توسط ولوم های چرخشی می توان میزان شعله ها را کم و یا زیاد کرد. در زمان خطرناکی و پخش گاز  تایمر قطع جریان گاز و سیستم ترموکوپل قطع گاز  را انجام میدهد تا شعله خاموش شود ( نمایندگی فروش گاز داتیس در یاسوج ).

نمایندگی فر داتیس
نمایندگی فر داتیس

فر توکار داتیس در یاسوج

از جمله محصولات که داتیس تولید میکند فر توکار داتیس می باشد این فر توکار به صورت گازی و به صورت فر توکار برقی در فروشگاه موجود باشد میتوانید با خرید این فر توکار از محصولات داتیس نهایت استفاده برای پخت کیک و شیرینی یا هر مواد غذایی را داشته باشید.

انواع فر داتیس

  • فر توکار برقی و گازی
  • فر توکار برقی

نمایندگی هود داتیس
نمایندگی هود داتیس

دو نمونه فری می باشد که کمپانی داتیس در خط تولیدی کارخانه دارا می باشد برای مشاهده فر داتیس کلیک کنید.

هود داتیس در یاسوج

با وجود پخت پز درآشپزخانه شما نیاز به یک تهویه خوب که توسط هود انجام می شود را نیاز دارین از این رو کارخانه داتیس برای این امر سعی نمود بهترین نوع هود داتیس را تولید نماید از هود های داتیس میتوان به هود مورب و هود مخفی نام برد که این نوع هود با کیفیت بالایی در کارخانه داتیس تولید میشود.

انواع هود داتیس

  • هود مورب داتیس
  • هود مخفی داتیس

دو نمونه هودی می باشد که کمپانی داتیس تولید میکند برای مشاهده هود داتیس کلیک کنید.

نمایندگی اجاق گاز داتیس
نمایندگی اجاق گاز داتیس

اجاق توکار داتیس ( اجاق صفحه ای ) در یاسوج

اجاق توکار داتیس ( اجاق صفحه ای ) که به نام اجاق گاز رومیزی داتیس نیز شناخته می شود از دیگر تولیدات کارخانه داتیس می باشد اجاق گاز توکار داتیس یکی از بهترین تولیدات این کمپانی در کنار محصولات و لوازم خانگی دیگر این کارخانه می باشد که در اینجا به ان اشاره شده است اجاق توکار داتیس ( اجاق صفحه ای ، اجاق گاز رومیزی داتیس )

انواع اجاق گاز رومیزی داتیس

از تولیدات محصولات داتیس اجاق گاز رومیزی داتیس می باشد که در این قسمت دارای 2 نوع اجاق گاز صفحه ای داتیس در یاسوج در خط تولید می باشد.

  • اجاق گاز رومیزی استیل
  • اجاق گاز صفحه شیشه ای داتیس

برای مشاهده اجاق رو میزی داتیس کلیک کنید

نمایندگی سینک داتیس
نمایندگی سینک داتیس

نمایندگی سینک داتیس

نمایندگی سینک داتیس با دارا بودن بهترین کیفیت و کارایی برای سینک ظرفشویی داتیس با بهترین متریال و استیل ساخته شده است.

فروشگاه داتیس در یاسوج

میتوانید با ما فروشگاه محصولات داتیس در یاسوج برای نمایندگی فروش محصولات داتیس در یاسوج اجاق گاز، فر توکار، هود، اجاق رومیزی، اجاق توکار داتیس در فروشگاه اجاق گاز داتیس در یاسوج تماس حاصل فرمایید.

خدمات پس از فروش داتیس در یاسوج

خدمات پس از فروش داتیس در یاسوج و برای نمایندگی نصب و راه اندازی محصولات داتیس می توانید  با شماره ۷۴۹۳۷ – ۰۲۱ دفتر یاسوج تماس بگیرین. برای مشاهده لیست نمایندگی داتیس در سطح کشور کلیک کنید.

کارخانه داتیس

کارخانه داتیس که محصولاتی مثل فر داتیس، هود داتیس، اجاق گاز رومیزی و مبله تولید میکنید این کارخانه که با نام آلبا نیز شناخته می شود. شرکت البا گاز با استفاده از پیشرفته ترین و بروز ترین دستگاهها و ابزارها اقدامک به تولید کحصولات داتیس میکند.

لوازم خانگی داتیس ساخت کجاست؟

کارخانه البا گاز در زمینی به مساحت هجده هزار متر مربع در ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند، در کیلومتر  جاده یاسوج فیروزکوه قرار دارد. پس اگر با سوال محصولات داتیس ساخت کجاست؟ مواجه هستین بدانین که ساخت کشور عزیزمان می باشد.  

ویژگی محصولات داتیس

  • رضایت مشتریان
  • قیمت مناسب
  • کارایی بالا
  • خدمات پس از فروش خوب

نمایندگی محصولات داتیس در یاسوج

  • نمایندگی داتیس در یاسوج
  • نمایندگی داتیس در گچساران,
  • نمایندگی داتیس در دهدشت,
  • نمایندگی داتیس در لنده,

فروش داتیس در یاسوج

فروش داتیس در یاسوج را در نمایندگی فروش داتیس در یاسوج میتوانید خرید نمایید با نازل ترین قیمت

  •  خرید فر توکار داتیس در یاسوج
  •  خرید هود داتیس در یاسوج
  •  خرید اجاق گاز داتیس در یاسوج
  •  خرید اجاق رومیزی داتیس در یاسوج
  • اجاق توکار داتیس
  • اجاق صفحه ای
  • فروشگاه اینترنتی داتیس در یاسوج

  •  

نمایندگی داتیس در شهرهای استان فارس – یاسوج هود فر توکار اجاق رومیزی را می توانید از فروشگاه محصولات داتیس در یاسوج خرید کنید

آدرس نمایندگی فروش داتیس ؟

آدرس نمایندگی فروش داتیس آماده فروش بهترین لوازم خانگی آشپزخانه در سرتاسر ایران می باشد. محصولاتی مثل اجاق گاز مبله یا رومیزی ( صفحه ای ) ، فر توکار (برقی و گازی ) ، هود ( مخفی و مورب )

محصولات داتیس ساخت کجاست؟

محصولات داتیس ساخت کشور عزیزمان ایران می باشد که به دست توانمند جوانان این مرز بوم با بهترین کارشناسان و کارگران ساخته می شود. کمپانی تولید و ساخت صنعتی آلبا گاز که همچنین برند تجاری داتیس هم شناخته می شود.

کیفیت محصولات داتیس چگونه است ؟

کیفیت محصولات داتیس از کیفیت بسیار بالایی برخودار است و این لوازم خانگی دارای عمر بالایی هستند و توانسته مصرف کنندگان را راضی نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *