نمایندگی استیل البرز در اصفهان

3.2/5 - (8 امتیاز)

نمایندگی استیل البرز در اصفهان عرضه کننده کلیه محصولات استیل البرز مثل هود ، فر توکار، اجاق گاز ، سینک ظرفشویی در اصفهان می توانید برای خرید با شماره 09199595819 تماس بگیرین.

بیشتر بخوانید: نمایندگی نصب و گارانتی استیل البرز در اصفهان

  • فقط خرید: 09199595819 اصفهان
  • دفتر مرکزی کارخانه نصب :8544-021 سراسر کشور
  • تماس بگیرین.

نمایندگی استیل البرز در اصفهان

سینک ظرفشویی تولید برند استیل البرز از جنس استیل استنلس 304 با کیفیت بالا و وارداتی و در برخی مدل با جنس شیشه مقاوم و وارداتی می باشد. سینک استیل البرز در طرح های متنوع طراحی می شود. این سینک ها در تعداد لگن های : دو لگن و یک لگن و در بعضی مدل ها به همراه لگن میوه شور ساخته شده اند. طرح سینی در سینک ها استیل البرز بسیار متنوع است.

سینک استیل البرز در سه کارکرد اصلی توکار، روکار و زیر کورینی تولید می شود.سینک های استیل در دو مدل استیل براق و یا استیل مات می باشند.

اقلام همراه سینک استیل البرز عموما شامل سبد میوه شور پلاستیکی و تخته کار می باشد. در برخی مدل ها شاهد حضور جا مایع استیل در کنار سینک هستیم.

حجم لگن های سینک ظرفشویی استیل البرز معمولا بین 40 تا 56 لیتر است. که میزان قابل توجهی می باشد و نشانگر عمیق بودن لگن سینک ها بوده و همین امر موجب راحتی در شستشو می شود.

وجود نوار آب بندی PU در سینک های توکار که از نفوذ آب به داخل کابینت ها جلوگیری می کند.

این سینک ها دارای زیرآب بزرگ و سیفون می باشند.

سینک ظرفشویی استیل البرز دارای 10 سال ضمانت پس از فروش است.

با اطمینان خاطر سینک استیل البرز را به همراه گارانتی اصلی از فروشگاه مرکزی استیل البرز بخرید!

1. کیفیت سینک استیل البرز چطور است؟

سینک استیل البرز از جنس استیل استنلس 304 با کیفیت بالا و وارداتی و در برخی مدل های سینک شیشه ای با جنس شیشه مقاوم و وارداتی می باشد. استیل به کار رفته در تولید سینک ظرفشویی استیل البرز ضد زنگ است.

2. کدام سینک ظرفشویی استیل البرز برای من بهتر است؟ روکار یا توکار؟

مهمترین نکته در انتخاب یک سینک خوب توجه به نوع نصب سینک می باشد. تفاوت اصلی بین سینک توکار و روکار به روش نصب آنها بر میگردد. انتخاب نوع سینک اول به نوع دکوراسیون آشپزخانه و بعدا به سلیقه فردی بستگی دارد. سینک روکار برای آشپزخانه های به سبک قدیمی مناسب است و سینک توکار برای آشپزخانه های مدرن گزینه ای بسیار عالی محسوب می گردد. همچنین سینک روکار نصب بسیار راحت تری نسبت به توکار دارد. در نصب سینک های توکار توجه به آب بندی درست سینک بسیار حائز اهمیت است.

3. سینک زیرکورین استیل البرز چیست؟

در طراحی جدید دکوراسیون آشپزخانه ها بیشتر از سینک های زیر کورین بهره گرفته می شود. این سینک ها پس از برش صفحه کورین کابینت به زیر آن پیچ می شوند و در جای خود قرار می گیرند. به سبب همین نوع سینک به آنها سینک زیرکابینتی یا سینک زیر کار می گویند. اگر برای شما زیبایی آشپزخانه تان الویت اصلی را دارد، انتخاب سینک زیرکورینی استیل البرز بسیار برایتان مناسب است.

4. سینک استیل بهتره یا سینک شیشه ای؟

سینک ظرفشویی شیشه ای در بین تمام سینک ها دارای بیشترین جلوه و زیبایی است . جنس سینک های شیشه ای از شیشه سکوریت نشکن و لگن های استیل می باشد . اما باید توجه داشت که مقاومت و دوام سینک استیل را ندارند. پس اگر شما یک خانواده پرجعیت هستید و استفاده روزانه تان از سینک زیاد است، سینک شیشه ای اصلا مناسب آشپزخانه تان نیست. این سینک ها بیشتر برای افرادی مناسب است که کمترین استفاده را از سینک ظرفشویی دارند. همینطور قیمت سینک شیشه ای‌ به نسبت قیمت سینک استیل بیشتر است. از طرفی سینک استیل به دلیل همخوانی با انواع دکوراسیون ها طرفداران بیشتری را به خود جلب کرده. همینطور دوام و طول عمر بیشتری نیز دارد.

نمایندگی سینک استیل البرز در اصفهان

نمایندگی سینک استیل البرز در اصفهان عرضه کننده و فروشگاه سینک ظرفشویی استیل البرز در اصفهان می باشد.

  • حجم لگن های سینک معمولا بین 40 تا 56 لیتر است. که میزان قابل توجهی می باشد و نشانگر عمیق بودن لگن سینک ها بوده و همین امر موجب راحتی در شستشو می شود.
  • این سینک ها دارای سیفون و زیرآب می باشند.
  • سینک ظرفشویی استیل البرز دارای 10 ضمانت پس از فروش است.
  • با اطمینان خاطر سینک استیل البرز را به همراه گارانتی اصلی از فروشگاه مرکزی استیل البرز بخرید!

سینک ظرفشویی روکار استیل البرز

سینک ظرفشویی روکار تولید برند استیل البرز از جنس استیل استنلس 304 با کیفیت بالا و وارداتی می باشد.  سینک نام برده در طرح های متنوع طراحی می شود. این سینک در تعداد لگن های : دو لگن و یک لگن و در بعضی مدل ها به همراه لگن میوه شور ساخته شده اند. طرح سینی در سینک ها استیل البرز بسیار متنوع است.

این مدل از سینک بر روی کابینت نصب می شود و لبه های آن قابل مشاهده هستند. این سینک ها در دو مدل استیل براق و یا استیل مات می باشند.ا قلام همراه سینک روکار استیل البرز عموما شامل سبد میوه شور پلاستیکی و تخته کار می باشد. در برخی مدل ها شاهد حضور جا مایع استیل در کنار سینک هستیم.

سینک ظرفشویی توکار استیل البرز

سینک توکار استیل البرز تولید برند استیل البرز از جنس استیل استنلس 304 با کیفیت بالا و وارداتی می باشد. این سینک در طرح های متنوع طراحی می شود. این سینک در تعداد لگن های : دو لگن و یک لگن و در بعضی مدل ها به همراه لگن میوه شور ساخته شده اند. طرح سینی در سینک ها استیل البرز بسیار متنوع است.

برای نصب سینک توکارباید صفحه کابیت برش داده شود و سینک رو درون آن قرار داد. این سینک ها در دو مدل استیل براق و یا استیل مات می باشند.اقلام همراه سینک توکار استیل البرز عموما شامل سبد میوه شور پلاستیکی و تخته کار می باشد. در برخی مدل ها شاهد حضور جا مایع استیل در کنار سینک هستیم.

سینک ظرفشویی شیشه ای استیل البرز

سینک ظرفشویی شیشه ای تولید برند استیل البرز از جنس شیشه مقاوم با کیفیت بالا و وارداتی می باشد. سینک توکار استیل البرز در رنگ های سفید و مشکی طراحی و تولید می شود. این سینک ها در تعداد لگن های : دو لگن با سینی ساخته شده اند.

سینک زیرکورینی استیل البرز

سینک زیرکورینی تولید برند استیل البرز از جنس استیل استنلس 304 با کیفیت بالا و وارداتی می باشد. سینک زیر صفحه ای استیل البرز در طرح های متنوع طراحی می شود. این سینک در تعداد لگن های : دو لگن و یک لگن ساخته شده اند.

نمایندگی شیرآلات استیل البرز در اصفهان

در تولید شیر آلات بهداشتی استیل البرز از آلیاژ استل بهره گرفته شده است که باعث می گردد تا لکه آب بر روی شیر باقی نماند. کاتریج های به کار رفته در این شیرآلات از جنس سرامیک بوده که مانع از خوردگی و زنگ زدگی می گردد و سبب بالا رفتم عمر شیر می شود.

استیل البرز با بهره گیری از فناوری و استانداردهای روز دنیا اقدام طراحی و تولید انواع شیر سینک در مدل های متنوع مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان خود کرده است.در خرید شیرآلات باید به جنس بدنه آن توجه نمود. بهتر است که جنس بدنه بدون سرب باشد. چرا که وجود سرب باعث بروز بیماری هایی نظیر سرطان می گردد و برای سلامت انسان مضر است. از همین رو شرکت استیل البرز برای حفظ سلامت مشتریان شیرآلات خود را با آلیاژ استنلس استیل تولید می کند. و هیچ گونه سربی در ساخت آنها به کار نمی رود.

شیر آلات بهداشتی استیل البرز دارای 24 ماه ضمانت پس از فروش است.

با اطمینان خاطر شیرآلات استیل البرز را به همراه گارانتی اصلی از فروشگاه مرکزی استیل البرز بخرید!

1. جنس شیرآلات بهداشتی استیل البرز چیست؟

در تولید شیر آلات بهداشتی استیل البرز از آلیاژ استل بهره گرفته شده است. که باعث می گردد تا لکه آب بر روی شیر باقی نماند.

2. کارتریج شیر استیل البرز چیست؟

کاتریج های به کار رفته در این شیرآلات از جنس سرامیک بوده. که مانع از خوردگی و زنگ زدگی می گردد و سبب بالا رفتم عمر شیر می شود. کارتریج‌های سرامیکی کیفیت بهتری دارند. چرا که  باعث می‌شوند تا علاوه بر دسترسی به آب کاملا بهداشتی، از نظر چکه کردن آب هم خیال‌تان راحت باشد.

3. شیرآلات استیل البرز در چه مدل هایی تولید می شود؟

کارخانجات استیل البرز تولید کننده مدل‌های شیرآلات برای انواع آشپزخانه‌‌ها‌ است. این مدل ها شامل شیرآلات سینک اهرمی، ثابت و چرخشی و شیر ظرفشویی شیلنگدار می‌شود. که می‌توانید انتخاب و استفاده کنید.

4. گارانتی شیر آلات استیل البرز چقدر است؟

گارانتی شیر آلات بهداشتی استیل البرز 24 ماه پس از فروش است.

%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D8%B2-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86

نمایندگی فر توکار استیل البرز در اصفهان

نمایندگی فر توکار استیل البرز در اصفهان استیل البرز را می توان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان فر توکار در ایران به شمار آورد. این برند معتبر و نام آشنا با همکاری برترین شرکت های اروپایی اقدام به تولید انواع فر با کیفیت بسیار بالا کرده است. فرتوکار استیل البرز در سه کارکرد اصلی برقی، گازی و برقی-گازی تولید می شود.

عموما جنس فرها از بدنه استیل و نمای درب شیشه ای یا شیشه و استیل در رنگهای سفید و مشکی می باشد. فر استیل البرز مجهز به ریل تلسکوپی و دارای طبقات گریل می باشد.

  • گریل این فرها از نوع برقی است. دارای فن کانوکشن، سینی پیتزا، صفحه نمایشگر LCD، نورپردازی داخلی،تایمر پخت و قفل کودک است.
  • تعداد برنامه پخت در انواع فر توکار استیل البرز بین 2 تا 14 برنامه متغییر است.
  • ظرفیت این فرها معمولا بین 58 تا 60 لیتر است. که میزان قابل توجهی می باشد.
  • نکته مهم در فر ها وجود سیستم یخ زدایی و سنسور حسگر پخت می باشد.
  • فر توکار استیل البرز دارای 24 ماه ضمانت است.

با اطمینان خاطر فر استیل البرز را به همراه گارانتی اصلی از فروشگاه مرکزی استیل البرز بخرید!

1. فر توکار استیل البرز چه مدل هایی دارد؟

فر توکار استیل البرز در سه کارکرد اصلی فر توکار برقی، فر توکار گازی و فر توکار برقی-گازی تولید می شود. جنس فرها از بدنه استیل و نمای درب شیشه ای یا شیشه و استیل در رنگهای سفید و مشکی می باشد.

2. ظرفیت فر استیل البرز چقدر است؟

ظرفیت فر استیل البرز معمولا بین 58 تا 60 لیتر است. که میزان قابل توجهی می باشد.

3. فر توکار بهتر است یا فر روکار؟

فر توکار جدیدترین مدل فر می باشد. نصب این فر درون باکس کابینت صورت می گیرد. که ظاهری بسیار زیبا و شیک به آشپزخانه ها می دهد. فر روکار بر روی کانتر یا میز قرار می گیرد و جابجایی آن آسان می باشد. در واقع تفاوت اصلی این دو مدل فر، به نوع نصب آنها بر میگردد.

4. فر توکار برقی یا برقی و گازی بخریم؟

فر توکار برقی بسیار مرسوم تر از انواع دیگر فر است. امکانات فر برقی بیشتر بوده و تنوع بیشتری نیز دارند. فر برقی به دلیل پخش یکنواخت گرما درون محفطه خود، پخت بهتری را به ارمغان می آورد. از طرفی قیمت های فر های برق و گاز به نسبت فر برقی پایین تر است . اما باید توجه داشت که قبل از خرید فر توکار برق و گاز حتما شیر گاز مجزا در آشپزخانه وجود داشته باشد.

5. نکات مهم در خرید فر توکار چیست؟

  • مهمترین نکته در خرید فر توکار توجه به ابعاد و اندازه فر و تناسب آن با فضای آشپزخانه است.
  • حجم و ظرفیت فر نیز بسیار مهم است . که باید با توجه به میزان مصرف از فر و تعداد افراد خانواده انتخاب شود. خانواده های پر جمعیت بهتر است فر های حجیم تر را انتخاب نمایند.
  • وجود فن خنک کننده جهت پایین نگاه داشتن دمای بدنه فر
  • امکاناتی نظیر موتور جوجه گردان , تایمر و قابلیت های پخت از دیگر موارد مهم در خرید فر به شمار می آید.
%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D8%B2-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86

نمایندگی گاز استیل البرز در اصفهان

نمایندگی گاز استیل البرز در اصفهان ، گاز رومیزی تولید برند استیل البرز از جنس استیل با کیفیت بالا و در برخی مدل با جنس شیشه سکوریت یا سرامیکی مقاوم و  در سایر مدل ها ترکیبی از شیشه و استیل می باشد. گاز استیل البرز در طرح های متنوع طراحی می شود. این اجاق گاز ها در تعداد شعله های : یک شعله، دو شعله، سه شعله، چهار شعله، پنج شعله و شش شعله می باشند. که در اکثر مدل ها به همراه شعله پلوپز ساخته شده اند.

اجاق گاز استیل

گاز استیل، استیل تولید برند استیل البرز از جنس استیل مقاوم و با کیفیت می باشد. گاز رومیزی استیل البرز در طرح های متنوع طراحی می شود. این اجاق گاز ها در تعداد شعله های : یک شعله، دو شعله، سه شعله، چهار شعله، پنج شعله و شش شعله می باشند. که در اکثر مدل ها به همراه شعله پلوپز ساخته شده اند.

گاز رومیزی شیشه ای استیل البرز

گاز صفحه ای شیشه ای تولید برند استیل البرز از جنس شیشه سکوریت مقاوم در دو رنگ مشکی و سفید می باشد. گاز رومیزی استیل البرز در طرح های متنوع طراحی می شود. این اجاق گاز ها در تعداد شعله های : یک شعله، دو شعله، سه شعله، چهار شعله، پنج شعله و شش شعله می باشند. که در اکثر مدل ها به همراه شعله پلوپز ساخته شده اند.

گاز رومیزی شیشه سرامیکی استیل البرز

گاز صفحه ای شیشه ای تولید برند استیل البرز از جنس شیشه سکوریت مقاوم در دو رنگ مشکی و سفید می باشد. گاز رومیزی استیل البرز در طرح های متنوع طراحی می شود. این اجاق گاز ها در تعداد شعله های : یک شعله، دو شعله، سه شعله، چهار شعله، پنج شعله و شش شعله می باشند. که در اکثر مدل ها به همراه شعله پلوپز ساخته شده اند.

نمایندگی هود استیل البرز در اصفهان

نمایندگی هود استیل البرز در اصفهان، هود تولید برند استیل البرز از جنس استیل با کیفیت بالا و یا شیشه سکوریت مقاوم می باشد. این محصولات در طرح های متنوع طراحی می شود. هود ها در رنگ های مشکی، سفید ، استیل و تیتانیوم ساخته شده اند.

هود ساخته شده توسط این برند نامی دارای فیلتر های آلومینیومی چند لایه قابل شستشو می باشد. که امکان شستشوی دستی و شستشو با ماشین ظرفشویی را هم دارد.موتور اینورتر به کار رفته در این هواکش های مدرن به طور چشمگیری میزان مصرف انرژی هود را پایین آورده است.

  • قدرت مکش هوای این هود ها بین 300 الی 900 متر مکعب بوده و با قدرت بسیار بالای خود تمام هوای  آشپزخانه را د رکمترین زمان تهویه می کند.
  • میزان تولید صدای این محصول 43 دسیبل است. که به طور قابل توجهی میزان سر و صدای هود پایین است.
  • ار مهمترین قابلیت های هود تولید شده توسط این شرکت باید به وجود سنسور دود و حرارت، ریموت کنترل و جک گازی و برقی اشاره کرد.
  • هود تولیدی این شرکت دارای 24 ماه ضمانت پس از فروش است.
  • با اطمینان خاطر هود استیل البرز را به همراه گارانتی اصلی از فروشگاه مرکزی استیل البرز بخرید!

1. بهترین مدل هود استیل البرز برای هر آشپزخانه کدام است؟

برای اینکه بتوان بهترین هود استیل البرز را برای آشپزخانه انتخاب کرد باید انواع آن را شناخت. متداول ترین انواع هود در بازار شامل : هود مورب (شیبدار)، هود مخفی یا هود توکار و هود شومینه ای است. برای انتخاب مناسب ترین هود استیل البرز باید در وهله اول به دکوراسیون و چیدمان کابینت های منزل خود دقت نمایید.

هود مورب استیل البرز: مناسب برای آشپزخانه های مدرن و نصب آن به دیوار و بالای اجاق گاز به صورت 45 درجه است.

هود شومینه ای استیل البرز: مناسب برای آشپزخانه های کلاسیک و مدرن! نصب آن از سقف بالای اجاق گاز میباشد و کاملا بر روی اجاق را می پوشاند.

هود توکار استیل البرز: بهترین انتخاب برای اشخاصی که تمایل به دیده شدن هود در دکوراسیون خود ندارند . نصب هود مخفی درون کابینت بالای اجاق گاز صورت میگیرد.

2. چگونه هود آشپزخانه را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن هود می توان با یک پارچه نمدار بدنه آن را تمیز کرد . اما جهت نظافت بخش هایی که چربی در آن جمع شده نظیر فیلترها، با جدا سازی آنها از هود می توان به سادگی آن قطعات را شست . همینطور می توان فیلتر های آلومینیومی را جهت شستشو در ماشین طرفشویی قرار داد. استیل البرز در طراحی هودهای خود تلاش کرده است تا امکان نظافت نقاط کور هم به سهولت فراهم شود.

3. نکات مهم در خرید هود چیست؟

مهمترین نکاتی که در خرید هود باید به آن توجه داشت به شرح زیر است:

  • ابعاد هود متناسب با طول اجاق گاز باشد.
  • قدرت مکش هود برای جذب بو و چربی بسیار مهم است
  • نکته مهم دیگر در مورد صدای هود است، هود با صدای کم همیشه یک آپشن مهم است.
  • توجه به دور موتور هود، هرچه دور موتور بیشتر باشد قدرت مکش نیز بالاتر میرود.
  • در نظر داشتن تطابق خروجی هود با خروجی آشپزخانه
  • فیلتر های قابل تعویض نیز یکی دیگر از نکات مهم در خرید هود می باشند.

معرفی برند استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز تولیدکننده و صادرکننده پیشگام سینک ظرفشویی در خاورمیانه است که فعالیت خود را از سال‌ها پیش با پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات و ظرفیت سالیانه 200.000 قطعه سینک در شهر شیراز آغاز نمود. این شرکت اکنون پس از سال‌ها تجربه ظرفیت تولیدات خود را در محصولات سینک، اجاق گاز، هود، فر توکار و شیرآلات ظرفشویی به بیش از 1.500.000 قطعه محصول در سال ارتقاء بخشیده و تولیدات خود را به بیش از 200 مدل مختلف در بازارهای داخلی و بیش از 40 کشور جهان از جمله خاورمیانه، خاور دور، کانادا، جنوب آفریقا، اقیانوسیه و اروپا عرضه می‌نماید.

نمایندگی استیل البرز در اصفهان

نمایندگی استیل البرز در اصفهان عرضه کننده کلیه محصولات بیمکث مثل هود استیل البرز ، استیل البرز، اجاق استیل البرز ، سینک ظرفشویی استیل البرز در اصفهان می توانید خرید کنید.

فروشگاه محصولات استیل البرز در اصفهان

فروشگاه محصولات استیل البرز در اصفهان عرضه کننده خرید محصولات استیل البرز در اصفهان می باشد.

خرید محصولات استیل البرز

خرید محصولات استیل البرز را میتوانید در نمایندگی استیل البرز در اصفهان و برای خرید هود استیل البرز در اصفهان با ما میتوانید همراه باشید.

قیمت محصولات استیل البرز در اصفهان

قیمت محصولات استیل البرز در اصفهان سعی شده بهترین قیمت را در کنار بهترین کیفیت را در اختیار همشهریان عزیز قرار دهد.

نمایندگی استیل البرز در اصفهان کجاست؟

نمایندگی استیل البرز در اصفهان دارای چندین شعبه می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09199595819 تماس بگیرین برای خرید اجاق گاز، هود، فرتوکار، سینگ و… .

قیمت محصولات استیل البرز چقدر است؟

قیمت محصولات استیل البرز سوالی میباشد که کسانی که میخواهند محصولات استیل البرز چقدر می باشد سعی شده بهترین قیمت را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *