خدمات پس از فروش داتیس 

2.8/5 - (23 امتیاز)

 

زمان تخمین زده شده مطالعه: 3 دقیقه

خدمات پس از فروش داتیس  یکی از سوالهایی می باشد که کسانی که محصولات داتیس اعم از فر داتیس، اجاق گاز َداتیس، هود داتیس و اجاق توکار داتیس را تهیه کرده اند می پرسند. که در اینجا به این مبحث پرداخته ایم تا این مشکل شما را برای نصب و خدمات پس از فروش بر طرف نمایید.

خدمات پس از فروش داتیس

برای استفاده از خدمات پس از فروش محصولات داتیس  با نمایندگی مرکزی داتیس یعنی شماره ۷۴۹۳۷ – ۰۲۱ دفتر تهران تماس حاصل فرمایید. کلیه هماهنگی برای استفاده از خدمات پس از فروش داتیس در کلیه استانها به عهده نمایندگی مرکزی می باشد و باید با شماره ان دفتر تماس حاصل نمایید.

نمایندگی نصب فر داتیس 

نمایندگی نصب فر داتیس  نیز باید با فروش مرکزی تهران تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی نصب اجاق گاز داتیس 

نمایندگی نصب اجاق گاز داتیس در اصفهان را همان نمایندگی تهران هماهنگ کنید تا برای شما نصاب برای خدمات پس افز فروش داتیس در اصفهان را با هماهنگی از دفتر اصفهان ارسال میکند.

خدمات پس از فروش داتیس 

خدمات پس از فروش داتیس در کاشان و برای نمایندگی نصب و راه اندازی محصولات داتیس می توانید  با شماره ۷۴۹۳۷ – ۰۲۱ دفتر تهران تماس بگیرین.

کارخانه داتیس

کارخانه داتیس که محصولاتی مثل فر داتیس، هود داتیس، اجاق گاز رومیزی و مبله تولید میکنید این کارخانه که با نام آلبا نیز شناخته می شود. شرکت البا گاز با استفاده از پیشرفته ترین و بروز ترین دستگاهها و ابزارها اقدام به تولید محصولات داتیس میکند.

لوازم خانگی داتیس ساخت کجاست؟

کارخانه البا گاز در زمینی به مساحت هجده هزار متر مربع در ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند، در کیلومتر  جاده تهران فیروزکوه قرار دارد. پس اگر با سوال محصولات داتیس ساخت کجاست؟ مواجه هستین بدانین که ساخت کشور عزیزمان می باشد.  

مقالات

  •  

ویژگی محصولات داتیس

  • رضایت مشتریان
  • قیمت مناسب
  • کارایی بالا
  • خدمات پس از فروش خوب
  •  
آدرس نمایندگی فروش داتیس ؟

نمایندگی فروش داتیس از جمله سوالاتی می باشد که کسانی که می خواهند اجاق گاز مبله یا رومیزی ، فر توکار ، هود خود را نو کنند و تهیه کنند می پرسند.

محصولات داتیس ساخت کجاست؟

محصولات داتیس ساخت کشور عزیزمان ایران می باشد که به دست توانمند جوانان این مرز بوم با بهترین کارشناسان و کارگران ساخته می شود. کمپانی تولید و ساخت صنعتی آلبا گاز که همچنین برند تجاری داتیس هم شناخته می شود.

کیفیت محصولات داتیس ؟

کیفیت محصولات داتیس از کیفیت بسیار بالایی برخودار است و این محصولات اجاق صفحه ای، فر برفی داتیس، هود دارای عمر بالایی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *