خرید لوازم خانگی اسنوا با چک در اصفهان

3/5 - (1 امتیاز)

طرح خرید اقساطی اسنوا ( اطلاعات جدول پایین ارسال کنید ) با چک یکی دیگر از خرید های اقساطی می باشد که برای رضایت هموطنان توسط فروش محصولات اسنوا راه اندازی شده است در این مقاله به این نوع خرید اقساطی با چک را برای شما شرح میدهیم.

لطفا تماس نگیرین بعد از خواندن توضیحات اطلاعات خود را برای بررسی در جدول پایین ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: خرید اقساطی 36 ماهه اسنوا (کلیک کنید)

خرید لوازم خانگی اسنوا با چک

طرح خرید محصولات اقساطی اسنوا با چک دارای دو طرح 24 میلیون و طرح 36 میلیون می باشد.

سقف خرید تا 24 میلیون

در این طرح خرید ااقساطی با چک تا سقف 24 میلیون شما یک چهارم مبلغ را به صورت نقد پرداخت می کنید و الباقی را به صورت 12 عدد چک به صورت ماهیانه باید بشرکت پرداخت کنید.

نکته: این قوانین توسط کارخانه تنظیم شده است و امکان تغییر در آن نمی باشد.

برای شما یک مثال میزنیم تا بتوانید راحت تر درک کنید شما یک وسیله مثل لباسشویی انتخاب میکنید 15 میلیون در این صورت یک چهارم آن یعنی 3750000 تومان را به صورت نقدی پرداخت نمایید و مابقی مبلغ یعنی 11250000 را باید 12 برگ چک داشته باشید که هر قسط 937500 را در برگ چک بنویسید و بدهید که فاصله چک ها به صورت سی روز می باشد.

اگر میخواهید تعداد برگه های چک کمتری بدهید نکته مهم را باید محاسبه کنید که مبلغ چکهای شما بالاتر می رود و این رقم نباید از دو میلیون بیشتر شود.

در مثال بالا شما نمیتوانید 4 تا چک بدهید چون رقم چکهای شما بالای دو میلیون می شود نهایت میتوانید 6 چک بدهید در مبالغ 1875000 تومان. بازهم ذکر می شود فاصله زمانی چکها 30 روز می باشد.
اگر رقم محصول شما بالای 24 تومن شد مابقی را باید در کنار یک چهارم نقد بدهید.

نکته: در این طرح هیچ بهره ای پرداخت نخواهید کرد و قیمت اعلامی برای محصول همان مبلغ خریداری نقدی می باشد.

سقف خرید تا 36 میلیون

طرح خرید لوازم خانگی اسنوا با چک تا سقف 36 میلیون فقط برای کارمندها و بازنشستگانی که دارای گواهی کسر اقساط می باشد تعبیه شده است که همه قوانین بالا برای این طرح صدق میکند فقط تا 36 میلیون میتوانید خرید کنید.

لیست قیمت محصولات اسنوا

محصول مورد نظر زیر را کلیک کنید تا قیمت مشاهده نمایید

نحوه خرید اقساطی با چک

اول قیمت محصولات را چک کنید ( روی قیمت محصولات اسنوا کلیک کنید ) قیمت را ببینید مبلغی که باید نقد بدهید ( یک چهارم مبلغ) و مبلغ و تعداد چک ( مبلغ نقدی را از کل کم کم کنید هر چه ماند تقسیم برا 12 – بالا توضیح دادم ) را بررسی کنید ببینید شرایط خرید را دارید بعد فرم زیر را پرکنید تا شماره حساب شما چک شود و اگر شرایط را داشتید با شما تماس گرفته میشود.

لطفا اگر شرایط ( تعداد برگه+ توانایی پرداخت ) بالا را دارین پر کنید

شماره تماس : شماره 4 رقمی 1699 ( بدون پیش شماره )

چه وسایلی میتوانید قسطی خرید؟

در این طرح شما کلیه لوازم خانگی اسنوا مثل یخچال فریزر، دو قلو، ساید بای ساید، دو طبقه و انواع ماشین لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز و تلویزیون را میتوانید خریداری کنید.

فروش محصولات اسنوا با چک

فروش محصولات اسنوا با چک در بالا اشاره شد بر روی لینک نمایندگی ها که در بالای مقاله ذکر شده است کلیک کنید و نمایندگی شهر خود تماس بگیرید تا بتواندی خرید لوازم خانگی اسنوا با چک را انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *